Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2017. április 2., vasárnap

Történet beküldés

Kedves Csábítók!


Sokan nem vagytok tisztában a "hivatalos levél" fogalmával, ezért készítettem Nektek egy sablont, ami alapján be tudjátok küldeni az írásaitok.

Nem csak az én szemem gyönyörködteti, hanem Nektek is hasznotokra válik az élet más területein, ha ismertek egy sablont.
Néhány alapvető dolgot is beleírtam, ami azt hittem, alapvető, de sokan elhibázzák.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm