Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2017. szeptember 26., kedd

34. epizód - Nyugtalanító üzenetek



Mindenki saját felelősségre használja a fordításokat, tesztelés nélkül, külföldi oldalról kerültek lefordításra.


Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi
(ha alacsony és magas egyszerre van, akkor a határ 65)

Rövid történet: Kezd fény derülni arra, hogy Iris miért is ilyen titokzatos velünk, de vajon mindent túlél a barátságunk?

Tündérkeresztanya: Spagettis tál
Amikor kimész enni, akkor találkozhatsz vele elvileg.

Pénz:
Kaja: $12
Satchel $130
Armin/Kentin randiruha: $220
Nataniel/Lisander randiruha $185
Castiel randiruha $190

Elrejtett tárgy: Amikor meg kell keresned Iris telefonját (könyvtár, kert, kémia terem, rajz terem, beszélned kell: Carla, Viola, Li, fiúk, Kim, Mr Faraize, Ms Delanay ~ valamelyik fiú segít majd)


AP fogyasztás: 400 – 600

Képek: 5/1

Megjegyzés: A 28. epizódtól fogva, amikor visszajátszol, a játék meg fogja kérdezni, hogy melyik fiúval akarod játszani az epizódot. Akit választasz, csak azzal lehetséges a kép megszerzése. Ez a lehetőség azonban csak a számítógépen érhető el, mobil- és táblagép alkalmazáson keresztül nem.

Iris telefonja:







Nataniel → Rajz terem
Castiel → Kert
Lisander → Könyvtár
Kentin → Kémia terem
Armin → Ebédlő

A nap végén ideje hazamenni, menj be a boltba:
A. (Azt hiszem ez túl drága nekem, és nincs nincs is rá igazán szükségem…)
B. (Azt hiszem ez túl drága nekem, de… ritkán veszek magamnak…) ($130)

Candy/Karakterünk
Lehetőség
A.  (Nem, nem, nem.No, no, no. I’ll content myself with just bringing the phone to her and asking her if it’s hers.) /
B.  (Come on, just a peak, she will never know…) / (rejtett tárgy $130)



Nathaniel
Mi folyik itt, Karakter? Elvesztettél valamit?
A. Nem, egy barátomnak segítek megkeresni a telefonját. /
B. Hmmm. végülis… -
C. Nem, nem. Nem láttad Iris telefonját? +

Lehetőség
A. A.  Mérges vagy rám? -
B. Kerülsz engem?
C. Csak tudni akartam, hogy minden rendben van-e?  / vagy +

Lehetőség
A.  Mit csináltál?
B. Ha nem ismerném jobban Priyát, akkor féltékeny lennék.
C. Nagyon szomorú voltam, hogy nem jöttél oda.  +

Én is, rég mentettél meg valakit….
A.  (Nem akarok oda visszamenni…)
B. (Ha újra választanom kellene, egy percig sem haboznék.) / → Nataniel illusztráció
C. (Talán beszélnie kellen az apjáról?)



Castiel
Mit csinálsz itt?
A. Nem…!
B. Megkérdezhetem, hogy te mit keresel itt? / vagy -
C. Segítek Irisnek megtalálni a telefonját.  +

Tudom, hogy beszélnünk kell
A.  Tudnom kell… haragszol rám?
B. Beszélni szeretnél?
C. Tudnom kell, hogy minden rendben van-e? +

Lehetőség
A.  Mit csináltál?
B. Ha nem ismerném jobban Priyát, akkor féltékeny lennék.
C. Nagyon szomorú voltam, hogy nem jöttél oda.  +

Közelről figyellek, ha érted…
A. Csak te kellesz mellém. /
B. Igen, vigyázol rám… /
C. Nincs szükségem bébisziterre. / → Castiel illusztráció




Lisander
Lehetőség
A.  Mérges vagy rám?
B. Kerülsz engem?
C. Csak tudni akartam, hogy minden rendben van-e? /

Lehetőség
A.  Mit csináltál?
B. Ha nem ismerném jobban Priyát, akkor féltékeny lennék.
C. Nagyon szomorú voltam, hogy nem jöttél oda.  +

Segíteni akarok neked. Ott akarok lenni és megvédeni téged.
A. Túlzol… Rendben leszek.
B. Remélem!
C. Nem akarlak semmire kényszeríteni… → Lisander illustració




Kentin
Lehetőség
A. Mérges vagy rám? +
B. Kerülsz engem?
C. Azt akartam csak tudni, hogy minden rendben van? –

Lehetőség
A. Mit csináltál?  /
B. Ha nem ismerném jobban Priyát, akkor féltékeny lennék.
C. Szomorú voltam, hogy nem beszéltél velem.

Szerettem volna benne részt venni. Ne próbálj megállítani!
A.  Nem mertem nélküled elkezdeni → Kentin illusztrációhoz vezet
B. Biztos vagy minden részletben?
 C. Micsoda…!



Armin
Kizárt… Mit kell tennem, hogy végre megértsék?
 A.  Esküdj, hogy nem történik meg újra.
B. Nem igazán tudom…
C. Hallottam, amit szombaton mondtál. Üzenet érkezett. +

Ezer kösznet a bizalomért.
A. Bízom benned, de mennünk kell. Nem akarom, hogy azt higgye, megsértjük a magánszféráját.  /
B. Ne legyél már gyerek. -
C. Azt mondtam, maradj! +

Igen, Alxynek mindig szüksége van rám, amikor nem vagyok ott…
A. Szóval ez olyan, mintha ikrek lennénk. /
B. És Iris? Segítenünk kell neki földrajzban… / (+ Iris)
C. Alexy dobott… +

Valaki bántani akarja Irist, fenyegető üzeneteket kap.
A.  Tudjuk ki küldte őket?
B. Fenyegetések? Milyenek? /
C. De miért, mit tett? /

Lehetőség
A. Ez az, most már otthon érzed magad?
B. Nem tűnik jó javaslatnak…
C. (Mellé feküdtem, örülök, hogy jól érzi magát.) → Armin illusztrációhoz vezet




Alexy
Oh, a legszebbek mind közül!
A.  Hagyd abba? -
B. Azt hittem Rosa a legjobb. +
C. Ez a búcsú napja? /




Rosalia
Micsoda szenvedélyes romantika…
A. Remélem csak viccelsz… +
B. Hagyd abba! /
C. Persze, hogy nem az… -

Jövök. Csak visszamegyek a tesi terembe.
A. Magánórákat kértél Boristól? /
B. Megint felmentést kérsz? /
C. Kosarazol a klubbal?





Iris
Lehetőség
A.  Mindig otthon eszel? /
B. Tudod, hogyha bármire szükséged van, itt vagyok csak… -
C. Elmondod nekem mi folyik itt?  –

Lehetőség
A. Nem így fogod megismerni az Európai Unió társadalmi egyenlőségét, ugye tudod?
B. Igen, beszéljünk másról, mint a földrajz. +
C. Oké, oké. Menjünk.  /




Viola
Végül.
A.  Ez mit jelent? /
B. Nem értem miről beszélsz.
C. (Nézem.)  +

De mi történt, elcsúsztál?
A.  (Csak el kell mondanom az igazat.) +
B. (Nem mondok semmit, nem kell Amber és a barátnői miatt aggódnia.) /




Amber
Te voltál az, aki hülyeségekkel tömted Carla fejét, mert szerinted jó, hogy egy lúzerrel randizik!
A.  Nem tudtam meggyőzni, ő választotta magának. – (-Charlotte)
B. Csak azt mondtam neki, hogy hogy hozzon saját döntéseket. – (-Charlotte)
C. Igen, pontosan. Fáj az igazság? – (-Charlotte)

Lehetőség
A.  Bocsi, útban vagyok? /
B. Előbb itt voltam, menj innen! /
C. (Nem mondok semmit és csak tartom a helyem.) /





Melody
Fontos, hogy legyen fiú a csapatodba. Erősebbek, mint mi.
A. Ugyan már. A lányok éppen olyan erősek tudnak lenni. /
B. Izgatottnak tűnsz vagy tévednék?
C. Biztos vagyok benne, hogy megválogatom a csapatomat… /

Lehetőség
A.  (Sokan nem kedveljük Melodyt. Ideje ezen változtatni.) /
B. (Nem akarok beszélni Melodyval, inkább elkerülöm.) -

Lehetőség (Armin esetén)
A.  (Nem voltam valami kedves Melodyval. Itt az ideje javítani ezen.) /
B. (Nem akarok beszélni Melodyval, inkább elkerülöm.)  -

Szia, Karakter!
A.  Mit csinálsz? /
B. Beszélni akartam veled a buliról /





Kim
Szóval, milyen volt Iris bulija?
A. Nagyon jól szórakoztunk! / (+ később van jelentősége)
B. Rendben volt.
C. Hmm… A vége fele kicsit furcsa volt… /





Pryia
Jól vagy?
A.  Nem, nem igazán... /
B. Igen, azt hiszem, jobban érzem magam. /
C. (A vállam fájlalom.) /

Lehetőség
A. Vannak más dolgok, amik most jobban foglalkoztatnak. /
B. Nagyon sajnálom, ő és a barátnői… De nem akarok lesüllyedni a. / (+ később lesz jelentősége)
C. Sosem fog leállni.  /

Ez már a múlt. Nehéz volt, de tovább léptem. A legtöbb ember, akivel találkozom, csak jön meg megy. És egyébként is, éltem már Tokyoban is korábban, szóval…
A.  Igazán komplikált a szerelmi életed! /
B. Szerelmi bánat!
C. Nem vagy valami szerencsés! /

Úgy gondolom, hogy nem a nemnek van jelentősége. A személyiségét szeretem, a hozzáállást… Nem számít, hogy fiú vagy lány, nem ez az ami fontos.
A.  Értem. Azt hiszem ezt megértem akkor is, ha sosem vonzódtam igazán a lányokhoz. /
B. Korábban sosem láttam ilyesmit. Ez elgondolkodtat...  /





Carla
Lehetőség
A. Azt hiszem az egész suli engem nézett… +
B. És…?
C. Nevetségessé tettelek…





Thomas
Lehetőség
A.  Rossz ajtó!
B. Irisre vártam, hogy jöjjön és csak erre sétáltam. + (később lesz jelentősége)

C. Sajnálom, nem kellett volna… +









1 megjegyzés:

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm