Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2015. október 31., szombat

11. epizód - Tájfutás




Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi
(ha alacsony és magas egyszerre van, akkor a határ 65)

+ vagy / az esélymérőtől függ, hogy melyik irányba billen
- vagy / az esélymérőtől függ, hogy melyik irányba billen

Rövid történet: Tájfutás, amit a tanárok rendeztek csakis nekünk. Természetesen nem telhet el ez a kis kaland izgalom nélkül. Régi ismerős is megjelenik és az erdőben is besötétedik.

AP fogyasztás: 200 – 500 között

Tündérkeresztanya: DÖK-ös teremben találkozhatsz vele.

Különleges tárgy: Pandás póló (össze kell szedni az összes szemetet)

Pénz: $175 - ruha


Fontos: az előző részben kapott ruhát vedd fel, hogy Alxynek örömet okozz.
Az előző részben választott partnert 100 akciópontért meg lehet változtatni, az elején van erre lehetőséged.

Megtalálod:
Armin – kertész klub
Borisz – B terem

Beszélgetések:
Amber – kezdő pont
Melody/Iris: busz
Kim/Viola: első állomás
Castiel/Nataniel/Lisander: kezdő pont
Jade/Dajan/Dake: kezdő pont

Betűk összerakva:  PARIS

 Új helyszín
busz és erdő











Nataniel
Micsoda lelkesedés! Teljesen jó kedvem lesz tőle!
A. Kicsit túlságosan beleéltem magam! +
B. Ez természetes! Egész nap veled leszek!
C. Fura, pedig annyira nem vagyok oda a dologért...

Szeretnéd, hogy egymás mellé üljünk?
A. Persze!  +
B. Ne haragudj! Inkább a lányokkal szeretnék ülni. -

Tengerpart, aztán tájfutó verseny... Úgy látszik, nem akarsz nélkülem lenni!
A. Kedvellek, de ennyi! Nem kell rögtön beleélned magad! -
B. Van benne valami! Hahaha! /
C. Tényleg szeretek veled lenni! +

Nem tudnám megmondani... Melodyt kéne megkérdezned. Amikor legutóbb szakítottam egy lánnyal, megkérdezett, hogy nem járnék-e vele. Ő biztos emlékszik, mikor volt ez.
A. Jól van, akkor megkérdezem tőle, ha legközelebb eszembe jut.
B. Értem. Hogy mi...? Melody megkért, hogy járjatok?! + vagy /

Szerintem igen. Biztos azért rakták ki a szalagot, hogy ne tudjunk továbbmenni.
A. Persze, mert egy műanyag szalag fog minket megakadályozni, hogy továbbmenjünk...
B. (Nem mondok mást.) +

Nincs. Azt hiszem, elhagytam útközben... Visszamehetnénk megkeresni? Bár a szél miatt lehet, hogy felesleges. Biztos, elfújta azóta...
A. Legközelebb jó lenne, ha rám bíznád a dolgot!
B. Gratulálok, most aztán jók vagyunk!
C. Nem baj, megoldjuk másként. +

Végül nem is volt olyan rossz ez a tájfutás. Egész jól érzem magam!
A. Szerencséd van...
B. Tényleg? Szuper! Azt hittem, unatkozol velem! +

Mindenesetre eltévedtünk... Most mit csináljunk?
A. Visszafordulunk. Valakivel úgyis összefutunk... /
B. Felállok erre a sziklára, hátha meglátok valakit! --> illusztráció

Nehogy bajod essen! Inkább forduljunk vissza!
A. Igazad van... /
B. Nem, felmászok és körülnézek! --> illusztráció



Castiel
Micsoda lelkesedés... Attól vagy ilyen boldog, hogy velem töltheted a napot?
A. Azt hiszed? -
B. Dehogy... -
C. Örülök neki, az biztos! +

Leülsz mellém, vagy békén hagysz egy kicsit?
A. Nem akarlak békén hagyni! + vagy /
B. Inkább a csajokkal leszek, szia! -

Amúgy miért akartál velem indulni?
A. Mert senki más nem akart... -
B. Vannak még ilyen idióta kérdéseid? +

Lázadók vagyunk ma?
A. Mindig is ilyen voltam, ha tudni szeretnéd! +
B. Valld be, hogy hülyeség volt ilyet kérdezni! -

Tessék?
A. Semmi... /
B. Volt már komoly kapcsolatod? + vagy /

Maradjunk itt! Semmi értelme, hogy körbe-körbe mászkáljunk. Ha keresnek, úgyis megtalálnak itt.
A. Csak nem maradunk itt semmit csinálni! És ha nem is keresnek minket? /
B. Lehet, hogy igazad van, de... --> illusztráció

Vedd fel, különben még megfázol! Aztán pedig ülj le ahhoz a fához!
A. Oké... (Úgy beszél velem, mint a kutyájával, én meg szót fogadok... Teljesen hülye vagyok...) --> illusztráció
B. Micsoda?! Ne gondold, hogy azt teszem, amit mondasz nekem! (Visszadobom a pulcsiját.)



Lisander
Micsoda lelkesedés!
A. Te viszont nem tűnsz annyira lelkesnek! -
B. Túlzásba viszem? +
C. Naná, tuti, hogy szuper lesz! /

Leülsz mellém? Van még hely a busz végében.
A. Persze, jövök! +
B. Ne haragudj, de inkább a lányokkal szeretnék lenni. Utána találkozunk! -

Remélem, minden jól fog alakulni... Kicsit tartok ettől a tájfutó versenytől... Sose volt nagyon jó a tájékozódási képességem...
A. Hát, azt én is észrevettem! +
B. Akkor nehéz helyzetben vagyunk, mert nekem se nagyon... /
C. Nekem se, de biztos kapunk térképet! Biztos elboldogulunk valahogy! -

Biztos elejtettem, amikor el akartam rakni a zsebembe. Kár, hogy ilyen nagy szél van, biztos elfújta azóta!
A. Nem hiszem el! Hogy bírod állandóan elhagyni a cuccaidat?
B. Az én hibám! Figyelmetlen vagy, úgyhogy nekem kellett volna vigyáznom a térképre.
C. Legközelebb majd rám bízod az irányítást! +

Te mindennek tudsz örülni! Jókedvem lesz a lelkesedésedtől!
A Tényleg? Jól érzem magam, de semmi extra!
B. Tényleg? Pedig nem hinném, hogy másként viselkedem, mint általában. +

Lehetőség
A. Mi volt ez? Meg kéne néznünk. Lehet, hogy van itt valaki!
B. Szerinted ez egy medve hangja volt? --> illusztráció

Lehetőség
A. (Mozdulatlan maradok.)
B. (Megpróbálom megérinteni.) --> illusztráció



Dake
Oh, szóval velem lennél inkább egy csapatban?
A. Szeretnék, de már van csapatársam. (Dakeel maradok) --> illusztráció
B. Nem lehet, már van csapattársam. (Castiel/Lisander/Nataniellel maradok)

Kezdek fázni… Közelebb jönnél? Nem akarok megfázni.
A. Nem, nekem így jó. Én nem fázom. /
B. O…oké. Tényleg kezd hűvös lenni. --> illusztráció



Armin
Hogy micsoda? Az emberek direkt választják ezt a tevékenységet? Őrültség!
A. A friss levegő néha jót tesz. -
B. Így gondolod? Én szeretem… /
C. Én is jobban értékelem az otthon maradást. +



Jade/Dajan
Hé, Karakter! Meglep, hogy itt látlak!
A. Jade/Dajan! Ezer éve nem láttak. +
B. Oh, te vagy az… -



Melody
Mindegy melyiket választod, mind semleges.



Iris
Mindegy melyiket választod, mind semleges.



Amber
Mindegy melyiket választod, mind semleges. Ő csak a kedvet veszi el.


Szemetek, amiket össze kell szedni
szemét

szemét

szemét

szemét

szemét
Ember által alkotott tárgy

Betűk





21 megjegyzés:

  1. Helló! :) A legelején van egy Alexys választási lehetőség, amit nem látok itt feltüntetve (bár lehet, hogy csak bamba vagyok :D)

    Alexy:Szia XY! Voltál azóta vásárolni?
    A:Nem. Nélküled nem lenne olyan izgalmas!
    B: Nem. És te? Felvásároltál egy másik butikot is?

    Én az A-t választottam és +6% kúszott a mérő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm!
      Valóban nem szerepel, amint tudom, pótolom:)

      xoxo,
      Vanessza

      Törlés
    2. Találtam még egyet ugyan ott.
      Alexy:Nem! Egyáltalán nincs kedvem! Még csak most érkeztem, és a lila hajú lányon, és rajtad kívül nem ismerek senkit. Ráadásul béna vagyok az ilyen dolgokhoz. Tuti, eltévednék!
      A: Kár! Pedig szerettem volna, ha együtt indulunk!
      B: Kár, pedig jó lett volna!

      B-t nyomtam és semmi nem történt :)

      Törlés
    3. Sziasztok! én az A-ra nyomtam és felment plusz hat százalék!

      Törlés
  2. Találtam egy Castieleset :)

    Castiel: Gondolom...
    A:Mondd... Nincs kedved távolabb körülnézni?
    B: (nem mondok mást)

    Az A-t választottam és nem történt semmi velem :D (Azon túl, hogy szerinte áttértem a sötét oldalra)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor Castielt választottam megjelent egy párbeszéd ablak Lisanderrel.

      Lisander:Nataniellel! Már csak mi ketten maradtunk!
      A:Az jó lesz? Nataniel nem éppen...
      B: Vigyázz rá! El ne hagyd!
      C: Te tényleg szerencsétlen vagy...

      Bnél semmi nem történt :)

      Törlés
    2. Megint egy (Mindenhol az én bejegyzésem van :D):

      Castiel: Komolyan! Miért? Veled még soha nem fordult elő ilyen?
      A: Legyél kedvesebb kérlek! Nem az én hibám, hogy nincs meg a térkép!
      B: Nyugodj meg! A nagyszerű tájékozódási képességeddel biztosan megtaláljuk az utat!
      C: Legközelebb majd rám bízod az irányítást!

      B-nél megnőtt 4%-al :)

      Törlés
    3. És újra :D

      Castiel: Nem is olyan rossz ez az erdei kirándulás.
      A: Egyszer azt mondod, hogy eleged van belőle, máskor meg, hogy tetszik a dolog... Eldönthetnéd, hogy mit is akarsz!
      B: Igen? Akkor jó! Már azt hittem idegesíteni foglak!

      Az én döntésem... *dobpergés* a B lett és SEMMI :D

      Törlés
  3. Helló! :) Szóval, szerintem ez egy hasznos oldal volt! :) Sokat segítettek a párbeszédeknél, de a képek voltak életmentőek :D A darabos "hiánypótlásért" Pedig bocsánat, de folyamatosan írtam őket, ahogy haladtam.

    Szóval Szupi oldal, Köszönöm! ^^

    VálaszTörlés
  4. Helló
    Szerintem ez hányzik a Castieles beszélgetésnél
    Mikor elkell indulni. Castiel elhagyja a térképet.

    Komolyan! Miért? Veled még soha nem fordult elő ilyen?
    A. Legyél kedvesebb, kérlek. Nem az én hibám, hogy nincs meg a térkép!
    B. Nyugodj meg, a nagyszerű tájékozódási képességeddel biztos megtaláljuk az utat! +
    C. Legközelebb majd rám bízod az irányítást!
    Ez az oldal nagyon hasznos! Imádom :D

    VálaszTörlés
  5. szia! lenne itt egy Castieles párbeszéd amit nem írtál le:
    Castiel: Gondolom...
    A. Mond... Nincs kedved távolabb körülnézni?
    B. (Nem mondok mást)
    én az A.-t választottam és semleges lett de a párbeszéd alapján szerintem lehet + vagy /
    Remélem beleírod majd pluszba! xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hupsz.. Most vettem észre hogy ezt már más is írta.

      Törlés
  6. Sziasztok!
    Azt szeretném megkérdezni, hogy ti vettetek-e már akciópontot?
    Kiírja hogy biztonságos fizetés, de azért mégis félek miatta kicsit.
    Előre köszi a választ:)

    VálaszTörlés
  7. Gyerekek merre van a tenyernagyságu levél?

    VálaszTörlés
  8. Szia miért nem tudom be irni a PARIS t?ahogy az 5ik betühöz érek visszadob a 4re

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is ez lenne a problémám. Remélem valaki tud nekünk segíteni ebben.

      Törlés
    2. Szia neked sikerült már beirni a szot? Mert én már ujrakezdtem az epizodot es most sem tudom beirni

      Törlés
    3. Szia nekem is ugyan ez a problémám, és már nagyon ideges vagyok hogy nem tudok semmit se csinálni vele

      Törlés
  9. Nagyon köszi a feltöltést! :)

    VálaszTörlés
  10. sziasztok! megtaláltam a pecsétet, és azóta nem talalkozok senkivel akivel beszélni tudnek...
    mi lehet a baj?

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm