Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2015. október 31., szombat

12. epizód - Titkok nyomában

A kép a csabitasboljeles.hu oldaláról származik


Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi

Rövid történet: Megesett az ominózus tájfutás, ahol akárkivel is versenyeztünk, eltévedtünk és bajba is kerültünk. Hagynunk kell, hogy hős lovagként a párunk megvédjen minket és mindent meg kell tennünk, hogy vezekeljünk bűnünkért. Valamint kiderül egy nagy titok Alexyről is és a többi fiú is sárosnak tűnik!

Tündérkeresztanya: okostelefon (öltözőknél találkoztam vele)

Elrejtett tárgy: tanáriba (csésze, kabát, dosszié)

Pénz:  Okostelefon $299 (újrajátszásnál: $99)

AP fogyasztás: 100-250



MINDEN KÉP MEGSZEREZHETŐ 45-ÖS ESÉLYMÉRŐ FELETT!


Hol találkozhatsz:
Mr Faraize: udvar
Armin: A vagy B terem
Alexy: Kertészklub






Nataniel
A tanároknak segítek valamiben, ami néhány perc múlva kezdődik.
A. Néhány perc múlva? Akkor kicsit késésben vagy! /
B. Én miért nem tudok a dologról? -
C. Miért van az, hogy ha egy tanárnak segíteni kell, te mindig ott vagy? –

Ahogy látod… a kosárra.
A. Miért nem játszhatnak lányok is? –
B. Szerinted jöhetek én is? /
C. Én is szívesen részt vettem volna. /

A tetoválását? Azért kukkolod a srácokat, hogy lásd a tetoválásukat?! Azt hiszed, ezt beveszem?
A. Nem, igazából csak eltévedtem... -
B. Pedig ez az igazság... +
C. Nem kukkoltam senkit! –

Nem gondoltam volna, hogy képes vagy ilyesmire...
A. Nem gondolkodtam... /
B. Nyugi, csak a hátadat láttam! /
C. Nataniel... Tudom, hogy nem kéne erről beszélnem, de a sebek a hátadon... Hogy szerezted őket? -



Castiel
Miért nem beszéltél vele akkor, amikor láttad?
A. Én kérdezek ilyesmit tőled? +
B. Mert akkor még nem akartam beszélni vele. -
C. Az kevésbé lenne vicces. Nem gondolod? /

De, mégiscsak szeretném tudni. Mi van?
A. (Témát váltok.) Amúgy, jól aludtál? +
B. (Kitalálok egy kifogást.) Csak tudni szeretném, hogy részt veszel-e a kosaras meccsen. –



Lisander
A kertész klub fele volt. Miért?
A. Kérdezni szeretnék tőle valamit. -
B. Csak úgy... szórakozásból. +

Tényleg, beszélt a dologról... Át is veszem a ruhát az öltözőben. Egyébként csak bemelegítek, a többi nem nagyon érdekel.
A. Tényleg, nem tűnsz nagyon sportosnak. +
B. Pedig biztos jót tenne, ha kieresztenéd a gőzt! –

Csak a tetoválásom miatt?
A. Sajnálom! Nem gondoltam volna, hogy így végződik a dolog... -
B. (Nem mondok semmit.) àKéphez vezet (45 feletti esélymérőnél)



Armin
Király! Majd körbevezethetnél engem is valamikor!
A. Ha szeretnéd! /
B. Nincs kedvem hozzá... -
C. Nem hinném, hogy szükséged lenne rá. Vagy igen? +

Az nem lett volna ilyen vicces!
A. Nem fura, hogy a tesód nem a lányokat szereti? -
B. Azért nagyon meglepett a dolog... /
C. Én azt hittem, te vagy, aki nem a lányokat szereti... +

Már megint keresel valakit? Nem hiszem el!
A. Sok kérdésem van. /
B. Nem tehetek róla. A többiek nem tudnak nélkülem meglenni. +
C. Láttad vagy nem? -

Ez olyan, mint  az NJK-k az MMORPG játékokban. Amikor az egyik szereplő megkér, hogy beszélj a kováccsal. A kovács ott áll mellette fél lépésre, de neked oda kell menned beszélni vele, hogy előrejuss a játékban.
A. NJK? MMORPG? -
B. Igen, tényleg olyan! +

Lehetőség
A. (Beszélek hozzá.) à KÉP
B. (Csendben nézem.)



Viola
Mind a kettő semleges.



Peggy
Ha adsz interjút, nála nő az esélymérő, de amelyik fiúval eltévedtél, annál esik.






9 megjegyzés:

  1. Szia azt szeretném kérdezni ,hogy ha adok interjút Peggynek akkor a fiúnál mennyivel esik ?

    VálaszTörlés
  2. Armin párbeszéd:
    Amikor ilyen lányokat látok, mint te, akkor arra jutok, hogy igaza van, hogy nem irántatok vonzódik. Álnok kígyó! Az egyetlen ember, aki fura ebben a gimiben, az te vagy!

    A. Nem akartam gonosz lenni! Csak azt akartam mondani, hogy ez nem mindennapos. Semleges
    B. (Nem mondok mást.)

    VálaszTörlés
  3. Lisandernél 49 volt az esélymérő, mégse kaptam képet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert az elején el is mondja, hogy min. 50-nek kell lennie...

      Törlés
  4. Húgom játszik vele és neki Arminnál 20% esély és meg kapta az arminos képet :D pedig 45-50 felett kéne lennie :DD

    VálaszTörlés
  5. Szia, Alexyvel való párbeszédet nem írtál. Van egy olyan párbeszéd rész, ahol Alexy mondja.:
    Igen, de attól még nem jön be nekem! (Viola)
    A) Hogyhogy? Más tetszik?
    B) Legalább tehetnél egy próbát! Nagyon kedves lány...

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm