Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2015. október 31., szombat

9. epizód - Lábbal a vízben



Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi
(ha alacsony és magas egyszerre van, akkor a határ 65)

/ vagy + esélymérőtől függ, hogy üti-e a kellő magasságot
- vagy + ha alacsony az esélymérő, akkor negatív


Rövid történet: Nyár van, élvezni kell a strandot, a napsütést és a fiatalságot. Mivel elég közel van, nagy rá az esély, hogy találkozunk egy-két osztálytárssal is. De vajon ki lesz az és milyen titkok derülnek ki?

Tündérkeresztanya:  Az északi parton találkozhatsz vele.

Elrejtett tárgy: bajusz (az árustól kapod, amikor megkérdezed, szükséged van-e még valamire.)
 
Pénz: $30 bikini
            $30 naptej
(minden fiúnál más az összeg)

AP fogyasztás: 100 – 300




VÉLETLENSZERŰEN BUKKAN FEL S HÁROM SRÁC!
45 felettinek kell lennie az esélymérőnek ahhoz, hogy naptejjel valamelyik fiú bekenje a karakter hátát!

Új helyszín: strand




Új karakter: Dake






Nataniel
Pénz: $12 tollasütő
$9 fagyi

Igen. Nem volt vészes, most végeztem. Mindenesetre örülök, hogy itt vagy!
A. Meglepődtem. Nem gondoltam volna, hogy találkozunk! +
B. Én is! Nem is remélhettem volna jobb dolgot! /
C. Jobban örültem volna, ha mással találkozom, de most már mindegy... -

Persze! Próbáld meg nem leejteni a labdát!
A. Minek nézel te engem? Jobb vagyok, mint gondolnád! +
B. Megpróbálom! /
C. Jobb lenne akkor, ha inkább nem is játszanék. -

Inkább ne!
A. Nyugi, csak a fejére fogok célozni!-
B. Nem vagy túl vicces! /
C. Valld be, hogy megérdemelné! +

Miért mondod ezt?
A. Mert szó nélkül hagyod a húgod hülyeségeit! +
B. Mert ez az igazság... -
C. Mert hagyod, hogy átgázoljanak rajtad. -

Akkor azért nem érted az Amberrel szembeni viselkedésemet... Ha lenne egy kisöcséd, tudnád, miről beszélek.
A. Nem, azt hiszem sosem fogom megérteni... -
B. Igen, lehet, hogy ez az oka... +

Karakter! Na, idehoztad naptejedet?
A. Igen... De nem elég jó a „hercegnőnek”... -
B. Igen... de az idióta húgod ennek ellenére is haza akar menni. +

Ha már itt vagyok, bekenjem a te hátadat is, Karakter? Kicsit pirosak a vállaid.
A. Mi? Hát... Igen, az jó lenne! +
B. Mi? Hát... Köszi, nem kell! -

Örülök, hogy végre nyugodtan maradtunk, de nem hiszem, hogy már sokáig maradhatok, anélkül, hogy bajba keverednék.
A. Haza kéne menned! /
B. Értem. Akkor mit fogunk most csinálni?  → illusztráció

Hmmm... Van kedved úszni egyet? Végül nem is voltam vízben.
A. Igen, szívesen! → illusztráció
B. Inkább teniszeznék még egy kicsit, vagy napoznék... /



Castiel
Pénz: $5 egy üveg víz

Elrejtett tárgy: bot Démonnak ( a parton, a déli parton vagy a délkeletin)


Ha eldönti, hogy nem hallgat a jó szóra, akkor nem könnyű visszafogni. Jó lett volna, ha elkapod, amikor a közeledben volt, de nem voltál rá képes...
A. Ne rajtam vezesd le az idegességedet! + vagy -
B. Nem tehetek róla, halálra rémisztett a kutyád! /  vagy -
C. Ha valaki hibás, akkor az te vagy! Jobban meg kéne nevelned a kutyádat! / vagy -

Vau-vau!
A. (Gyerünk! A fenébe is, ez csak egy kutya! Nem fog megenni!) +
B. (Ha megpróbálom elkapni, biztos megharap...) -

Nem szeretek vízbe menni. Legalábbis másokkal nem.
A. Nem vagy egy könnyű eset... /
B. Akkor nem tudom. Találj ki te valamit! +
C. Akkor minek jöttél a tengerpartra? /

Nos? Semmi visszavágás? Akkor igazam van?
A. Ne hidd, hogy valóra vált az álmod! /
B. Ami a látnivalót illeti... /
C. Viccelsz? Egyáltalán nincs igazad! + vagy -

Szeretnél látni tetőtől talpig vizesen?
A. Idióta! A tengerparton vagyunk. Még jó, hogy szeretnék fürdeni egy kicsit! +
B. Tengerparton vagyunk. Mi mást szeretnél csinálni? -
C. (Inkább nem mondok semmit, nehogy bajom legyen belőle.) -

Miket meg nem tudok...
A. Ez csak egy félreértés, ne éld bele magad!
B. Hagyd abba a gúnyolódást! Most azonnal!
C. Még egy szó, és belelöklek a vízbe! +

Dobd be a vízbe!
A. Dobd inkább te! Én félek a kutyádtól.
B. Oké! (Jó messzire kell dobnom!) +

Legközelebb inkább a rúgással kezdd, ahelyett, hogy megpróbálod elmagyarázni egy hasonló idiótának, hogy nem akarsz tőle semmit! Nem hiszem el, hogy állandóan őrködnöm kell a biztonságod felett.
A. Jól van, na! Azért nem kell kiabálnod! /
B. Castiel... Csak azt ne mondd, hogy féltékeny vagy! /
C. A kezdetek óta vigyázol rám? → illusztráció

Itt nagyon jó olasz fagyit készítenek. Szereted a fagyit?
A. Igen.  → illusztráció
B. Nem. /

Meghívlak! Válassz egyet!
A. Kedves tőled, de kifizetem én, hagyjad csak! /
B. Köszi, ez kedves tőled! → illusztráció



Lisander

K É T  K É P  S Z E R E Z H E T Ő  M E G !

Kérdezd meg inkább Rosaliát...
A. Na, kérlek!
B. Miért Rosaliát? Te félsz a víztől?
C. Te nem tudsz úszni? +

Ne vágj ilyen képet! Kérd meg Rosaliát, ha nincs kedved egyedül fürdeni.
A. Megszánhatnál... +
B. Nem vagy túl kedves.

Tényleg, kicsit lehűlt a levegő...
A. Nagyon fázom... Jó lenne valami a vállaimra! /
B. Nem akarod kölcsönadni az ingedet? /
C. (Feltűnően dideregtem, hátha veszi az üzenetet.) /

Nem fázol nagyon? Azt hittem, jó kis strandolós időnk lesz ma, de elég hidegnek tűnik a víz, és egyre több a felhő...
A. Remélem, nem lesz vihar! +
B. Ilyen az én szerencsém!
C. Talán ez csak átmeneti rossz idő.

Miért gondolom azt, hogy valamit terveztek?
A. Csak képzelődsz. Szórakozunk, ennyi az egész! -
B. Oké, nyertél. Készülünk valamire. /
C. Miért gondolod ezt? /

Csak remélem. Remélem, hogy Rosa nem vesz részt a kétes dolgaidban.
A. Sosem rángattam bele őt!
B. Tudsz mondani egy példát? Mert én nem emlékszem. +

Tudod, én vidéken, egy tanyán nőttem fel. A bogarak a mindennapjaim részei voltak.
A. Az szörnyű lehetett! → illusztráció
B. Vidéken? Az az álmom!

Ha gyakrabban néznél tükörbe, jobban tudnád!
A. Minden reggel megnézem magam a tükörben, de nem látok semmi különöset...
B. Miért? Van valami az arcomon? +
C. Mit akarsz ezzel mondani?

Nem ezt akartad? Azért gondoltam, mert láttam, hogy zavarba jöttél...
A. Egyáltalán nem! (Nagyon kedves, de nem szeretném, ha bekenné a hátamat...)
B. De... Ha nincs ellenedre... (Ha tudtam volna, hogy ez lesz belőle!) +

Karakter beszél
A. Nem kéne hazamennünk?
B. Meg kell találnunk őket, mielőtt jobban rákezd az eső... → illusztráció



Dake

M I N D E N K É  P P   F E L B U  K K A N    A Z   E P I Z Ó D   S O R Á N !
*amennyiben őt választjuk, az aktuális pasinál csökkenni fog az esélymérő!

Felejtsd el a barátnődet! Gyere inkább velem!
A. Hát... inkább nem. De azért köszi!
B. Hát jó, ha így ragaszkodsz hozzá... +

Nem tudtam, hogy ilyen csinos lányok járnak oda... Kár, hogy olyan messze van tőlem.
A. Köszi szépen! +
B. Ez bók akart lenni?

Értem! És hogy hívnak?
A. Karakter! (Engem viszont nem nagyon érdekel, hogy téged hogy hívnak...)
B. Karakter! És téged? +

Tényleg? Én se vagyok idevalósi. Ausztráliában élek, és csak családlátogatóba jöttem. Nagyon örültem, amikor megtudtam, hogy van a közelben egy tengerpart, de sajnos itt nincsenek hullámok, úgyhogy fölöslegesen hoztam el a szörfdeszkámat.
A. Szörfözöl? Az király! +
B. Tényleg! Akkor miért nem mész haza? -

Karakter beszél
A. Egyedül hagynál kérlek? Van néhány elintéznivalóm. -
B. Kár, hogy ilyen messze élsz. Mikor mész vissza Ausztráliába? +

Tényleg bejön neked ez a srác?
A. Nem igazán, de ő még mindig jobb, mint te! +
B. Persze, sokkal jobban, mint te! -







16 megjegyzés:

  1. Kedves Blogvezető!
    Nagyon tetszik a blogod,sokat segít. Így nem megy rá annyi AP-m a játékra és előre tudok tervezni. Például már azt is kiszámoltam,hogy idén mindenképpen eljutok a 16-ik epizódik de akár tovább is. :)
    Soha ne hagyd abba!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cintia!

      Örülünk, hogy tetszik az oldal! :D
      Nem tervezzük a bezárást, szóval biztos lehetsz benne, hogy sikerül innen végigjátszanod az epizódokat! :D
      Sikeres csábítást!

      xoox,
      T

      Törlés
  2. Kedves Blogvezető!
    Azt szeretném meg kérdezni hogy ha Natanielnél minuszban vagyunk akoris beköti a bikini felsöt?
    Elöre is köszönöm a válaszod és nagyon örülök ennek a blognak nagyon sokat segit !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Mivel ez korai epizód még és nem mi választottuk, hogy kivel randizunk, így elvileg a helyes válaszokkal megszerezhető a kép.

      xoxo,
      Vanessza

      Örülök, hogy segîtségedre van(:

      Törlés
  3. Kedves Blogvezető!
    Van dake és ha egy kicsit is kedvesek vagyunk hozzá akkor vele kell mennünk vagy most mi mert nem tudom!
    Köszönöm a válaszodat elöre is és nagyon jó ez a blod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Sajnos ő ilyen tapadós. Ha semleges választ is adsz, akkor is örül neked.
      Szóval ha nem vele akarsz menni, negatívot válassz.

      xoxo,
      Vanessza

      Törlés
  4. Szia
    Van Lysandernél ez a rész

    Miért gondolom azt, hogy valamit terveztek?
    A. Csak képzelődsz. Szórakozunk, ennyi az egész! -
    B. Oké, nyertél. Készülünk valamire. +
    (Ez igaziból plussz, először leviszi de utána fölviszi az esélymérőt.)
    C. Miért gondolod ezt? /

    VálaszTörlés
  5. Helló a 9. epizódban a vissza játszás során változott nekem valami pedig már át mentem rajta párszor. A végéhez közel van egy tetkós rész és nem tudom biztosra. Szerintem a C biztos - az A és B válaszban nem vagyok biztos:
    A, De, csak egy kicsit sok van belőle!
    B, Annyira nem. Kár, hogy ilyen sokat csináltattál.
    C, Igazából utálom...
    Véletlen tipp nincsen, hogy melyik legyen?

    VálaszTörlés
  6. A Castiel randik annyira leviszik a pénzem. Amikor először végigjátszottam Nataniel-el nem kellett ennyit szenvednem ezzel. Másnak is vannak ilyen problémái??

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok a strandos részén ahol a mozgós árustol kell naptejet venni nekem nem adja ki nem von le ap se nem értem miért

    VálaszTörlés
  8. Már két napja csak bolyongok össze vissza a parton, és nem találkozok senkivel. Eddig már volt Rosa, a pasija és Lysander, de most nem tudok mit kezdeni. Vajon mi lehet a baj?

    VálaszTörlés
  9. Kedves Blog vezető a Lisanderes párbeszédnél mikor úgy érzi hogy készülünk valamire akkor nekem a C válasz levitte 5-tel és az utána következönél is levitte 5-tel a B +5 helyett miért van ez.
    Előre is köszi a választ.Szuper a blog!

    VálaszTörlés
  10. Helló, azt szeretném kérdezni, hogy ha megszerzem Dake-el a képet, akkor Lisanderrel megszerezhető még az esős kép?

    VálaszTörlés
  11. Még csak a 7. epizódnál vagyok de úgy várom már hogy a 9. epizódnál legyek! Kell a Nathanieles kép:)

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm