Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2015. október 30., péntek

6. epizód - Kupidó sztrájkol

A kép a csabitasboljeles.hu oldalról származik

Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi

Rövid történet: Egy új pasi a láthatárom, akit csak ebben a részben szerezhetünk meg. Ő bizony a barátnőnk pasija, így értelem szerűen rosszba leszünk vele, ha úgy döntünk, elvesszük a barátját.

Tündérkeresztanya: Ördögszarv vagy glória. 

Elrejtett tárgy: Rosalia gyűrűje (az udvaron találod meg, a fű és a fal találkozásánál)

Pénz: toll: $3
            papír: $6
            szalag: $5
            gitárhúrok Castielnek: $32
            Rosalia gyűrűje (ha nem találod meg): $420
            Randiruha: $30

AP fogyasztás: 150 - 300




Új karakter
Leigh



Nataniel
Nagyon nem... Mióta eltiltották miattam pár napra, kiállhatatlanul viselkedik velem...
A. Ne aggódj, biztosan nemsokára abbahagyja! /
B. Csak azt kapta, amit megérdemelt! +
C. Hát, igen. Lehet, hogy ezzel egy kicsit messzire mentél! -

Igazad van... De valld be, hogy neki is volt rá oka, hogy mérges legyen rám!
A. Hagylak, nem akarlak hátráltatni a mártírkodásban. Ha neked ez jól esik... -
B. Nem tudom, hogy most ő haragszik rád, vagy te haragszol saját magadra! -
C. Igaz, de neked is jó okod volt, hogy megleckéztesd. +

Igen?
A. (Igazából nagyon tetszik ez a plüss. Inkább megtartom magamnak...) (Nem adom oda a plüsst Natanielnek.) -
B. (Nem tudom, hogy tetszeni fog-e neki. A fiúk általában nincsenek oda a plüssökért.) (Átadom Natanielnek a plüsst.) +



Castiel
Mondtam már! Hagyja ott a csajt, és keressen másikat!
A. Pfff! Szörnyű alak vagy! -
B. Legközelebb állíts le, ha megint ilyesmi témáról szeretnék beszélgetni veled! +
C. Vannak olyan pasik, akik szeretik is a barátnőjüket! /

Igen, több is! Akarsz lenni a következő?
A. Bocsi, de nem vagy a várólistámon! -
B. Igen, szeretnék! /
C. Hogyhogy egyedülálló vagy, ha ennyi sikered van? +

Naná, hogy minden rendben! Azért vágok ilyen képet, mert ez jól áll nekem.
A. Castiel... Imádnivaló srác, maga a megtestesült kedvesség! /
B. Most komolyan, mi van veled? +
C. Elegem van, hogy bármit mondok, kiakadsz rajta! –

Elszakítottam két gitárhúromat. Most boldogabb vagy, hogy ezt tudod?
A. Hogy sikerült? /
B. Csak ennyi? -
C. Vegyél újakat! +


Zseniális ötlet! Kár, hogy nincs miből!
A. Vagy úgy! Megyek, és veszek neked! (Elmegyek húrokat venni.) +
B. Jobban kell próbálkoznod, ha azt akarod, hogy megszánjalak. (Nem veszek húrokat Castielnek.) –

Nem tudom, csak mert mindig kérdéseket teszel fel. Azt hittem ezért szereted annyira a vallatásokat.
A. Túl kíváncsinak tartasz? /
B. Te is akarsz kérdezni tőlem? -
C. Haha... Nevetni fogsz, de éppen egy gyűrűt keresek. Nem találtál egyet véletlenül? +



Lisander
A lányok szeretik a verseket. Írhatnék egyet Leigh nevében!
A. Én is lány vagyok, és utálom a verseket! -
B. Szerinted jó ötlet? Remélem, beválik! +
C. Miért is ne! Jobb ötletünk úgy sincs. /

Tessék! Odaadhatod Leighnek!
A. Köszönöm! Nagyon kedves tőled, hogy ennyit teszel a tesód boldogságáért. +
B. Már kész is? Nem lehet valami nagy szám a versed! -
C. Nem akarod te odaadni neki? /

Kicsit aggaszt a dolog.
A. Közel álltok egymáshoz a tesóddal? +
B. Nekem már kezd elegem lenni a történeteikből. -
C. Közel álltok egymáshoz Rosaliával? /






17 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nem találom Rosalia gyűrűjét, ezért megvettem a boltból, de hiába megyek hozzá, csak azt tudom mondani, hogy nem találtam még meg, vagy azt hogy elegem van belőle.. Hogyan tudnám odaadni neki a gyűrűt?

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Ha megvetted, akkor biztos ott van nálad. Azt látod? Ha nem, akkor írj egy moderátornak vagy a támogatási csoportnak.
    Ha látod, akkor sajnos keresgélni kell, félkarú rabló a játék AP téren...

    xoxo,
    T

    U.i.: a gyűrű egyébként az udvaron a fal és a fű találkozásánál van, ahogy húzod ott az egeret, átváltozik, amikor kattinthatóvá válik valami.

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Én a 6. epit már ezzel az új grafikával játszom, és olyan kérdésem lenne, hogy aki már kijátszotta ezzel a grafikával, ugyanott találom meg Rosalia gyűrűjét? Egyelőre még nem bukkant fel. Előre is köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy valószínűséggel igen, ugyanott.

      xoxo,
      T

      Törlés
    2. Igen, ugyanott, csak a két pad között a fűben, az egeret ha ott elhúzod, látni fogod, hol van. De én szabad szemmel is észrevettem.

      Törlés
  4. én a 6 nem találom rosalia gyűrüét ülye új grafika
    megtudnávalaki mondani hogy az új grafikába hol van?

    VálaszTörlés
  5. két pad között a fűben találod meg. Ha telefonon vagy próbálj meg folyamatosan kattingatni ott, ha gépen akkor meg húzd az egeredet, addig amíg kattinthatóvá válik a kulzor.

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok! Nekem Rosalia gyűrűje a boltban 420 dollárba kerül, nem 399-be, illetve én a tündérkeresztanyával a lépcsőházban találkoztam, mielőtt Rosália gyűrűjét keresni kellett, és 20 dollárt adott. És nagyon köszönjük szépen a sok segítséget, nagyon jó az oldal! ^^

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Valaki tudja hogyan lehet a Rosa-tól kapott képhez keretet szerezni ? előre is köszi a választ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A képkeretet Viola adja, ha jól emlékszem a következő epizódban.

      Törlés
  8. Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy az epizódban felmerül ,hogy Lysander megint elvesztette a jegyzetfüzetét. Ezt meg lehet találni egyáltalán? És ha igen, hol?

    VálaszTörlés
  9. nagyon köszönöm az eligazítást csak nem kaptam se ördögszarvat se glóriát pedig mindent úgy csináltam ahogyan ide volt írva : /

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok!
    Az lenne a kérdésem hogy Castielnek mindegy hogy melyik gitárhúrt veszem meg? mert van három féle húr is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen az összeset meg kell venni csak úgy fog tovább menni a játék be ha csak az egyiket veszed meg mindig ismétlődik a beszélgetés.

      Törlés
    2. Nem kell az összeset megvenni. Feleslges.

      Törlés
    3. en a zodet vettem meg annak nem igazzan orult ,

      Törlés
  11. Sziasztok!
    Nem tudja valamelyikőtök, hogy hogy lehet ingyen akciópontokat szerezni? Megkaptam a belépési díjat, viszont nem adta hozzá a többihez, a minijátéokon pedig semmit se nyertem :(
    A segítséget előre is köszi!

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm