Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2015. november 1., vasárnap

24 .epizód - Szőrmókok








Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi


Tündérkeresztanya: robot kutya vagy robot cica

AP fogyasztás: 400-620

Elrejtett tárgyak: Biológia teremben 5 szemét (pohár, mappa, rágógumi, lombik, szemét)



Pénz:
Castiel randiruha: $50
Castielnek rózsaszín nyakörv: $30
Armin randiruha: $70
Póráz Armin állatának: $30
Nataniel randiruha: $65
Nyakörv Nataniel állatának: $25
Kentin randiruha: $80
Lisander randiruha: $60
Játék Lisander állatának: $35
Buszjegy: $10

Óra: B teremben


Új karakter:
boltos

Új helyszín:
állatkereskedés





Nataniel
Megértem, ha nem tudod azonnal megbocsátani a szörnyűségeket, amiket mondtam… Kérlek, azért majd gondolkodj a dolgon!
A. Bolond… + (magas esélymérőnél)
B. Nem is tudom… -
C. Persze, hogy megbocsájtok neked! +

Logikus, hogy tőle jött az ötlet. Bár még nem tudok rájönni, hogy miért segített nekem.
A. Szerintem ő sem tudja. +
B. Talán egyszerűen azért, mert Castiel rendes srác. -
C. Castiel nem idióta. Képes előítéletek nélkül cselekedni. /

Igen, egyszerű, de kényelmes.
A. Egyszer meglátogathatlak? /
B. Örülök, hogy jól elhelyezkedtél. /

Hát… Most, hogy egyedül élek, csinálhatok olyan dolgokat, amiket a szüleim nem engedtek meg nekem.
A. Megengeded magadnak, hogy ötösnél rosszabb jegyet kapj? -
B. Ez mit jelent? /

A tervem kapcsolatban áll azzal, hogy egyedül élek. Tetszik a szabadság, de azért jó lenne egy kis társaság… Van kedved kitalálni, mire gondolok?
A. Szeretnél egy barátnőt…? /
B. Szeretnél egy kisállatot…? /
C. Szeretnél egy lakótársat…? /

Eltalátad!/Nem éppen. Örökbe szeretnék fogadni egy kiscicát. Azt hiszem, már meséltem, hogy szeretnék egyet.
A. Ez nagyszerű! mindig is szerettem az állatokat, de a szüleim sajnos kevésébé vannak oda értük.

Nem változtam meg teljesen. Na, eljössz velem?
A. Igen, szívesen elkísérlek! Vicces lesz! +
B. Azt hiszem, ráérek. /

Igen, hogy elmenjünk a kisállatkereskedésbe.
A. Én csak később fogok ráérni a büntetés miatt. -
B. Jaj, ne.. Mindent elrontottam ezzel a béna büntetéssel. +
C. Jaj! mit csináljunk? Ki kell takarítanom a biokémia termet. /

Másik srác: Nem kérdeztük a véleményedet!
Nat: Mi jött rád?
A. Castiel/Armin/Kentin ne haragudj, de Natanielnek már megígértem. +
B. Tudod, hogy nagyon szívesen hazamentem volna veled. -
C. Ha csak ilyen goromba tudsz lenni, akkor el is mehetünk, Castiel/Armin/Kentin. -

Karakternév, ellened lenne, ha Amber eljönne velünk?
A. (Kizárt dolog! Le kell beszélnem Natanielt.) (A)
B. (Nem szeretném, ha jönne, de nem is szeretnék Natanielnek panaszkodni a töri házis ügy miatt.) (B)

(A) Mit csináltál pontosan, Amber?
A. Ellopta, majd szétszakította a házimat. Ne haragudj, de nem szívesen töltöm vele az időmet.
B. Előbb ellopta, majd szétszakította a házimat. Ha szeretnéd, lemehet helyettem.

Keresnem kell egy eladót, hogy feltehessem neki a kérdéseimet.
A. És ha megnéznék előbb a cicákat? /
B. Rendben. Akkor tegyünk egy kört, hogy találjunk valakit. /

Ne éld nagyon bele magad. Mindenképpen átgondolom még a dolgot, mielőtt döntést hozok.
A. Mégiscsak Nataniel áll emögött az új külső mögött. +
B. Úgy el tudod venni az ember kedvét. -
C. Félsz, hogy a kiscicák nyernek? /

(B)  Amber beszél (kisállatkereskedés)
Ne! Nézzük meg először a kiscicákat!
A. Azért vagyunk itt, hogy Nataniel döntsön. /
B. Ne légy buta! Natanielt befolyásolná a döntésében!
C. Én is meg szeretném nézni a cicákat. +

Ne ess túlzásba, maradok a tervemnél. Gondolkodnom kell, mielőtt döntök.
A. Igen, ez egyértelműen Nataniel. /
B. Hangulatromboló vagy. -
C. Ezek nem plüssök, hanem élőlények. +

Lehetőség
A. (Közbeszólok)
B. (Hagyom, had beszélgessenek) /

Karakternév!
A. (Jobb lesz, ha lemondom a másik találkozót. Szívesebben megyek Nataniellel a kisállat-kereskedésbe.) → illusztráció
B. (Mindegy, megmondom Natanielnek, hogy már megígértem másnak a kisállat-kereskedéses kiruccanást. Vele már voltam egyszer) esik az esélymérő 7 pontot.

Mindegy, akkor nélküled megyek!
A. Vagy együtt is elmehetünk egy másik alkalommal! /
B. Oké. –

Nem vagyok oda a rágcsálókért.
A. Én se nagyon szeretem őket... /
B. Szerintem nagyon aranyosak.

Tényleg? Miért?
A. Meg kell magyaráznom?
B. Túl picik és vannak sokkal kedvesebb állatok is… /
C. Szerintem csúnyák.

A. Akkor teszek egy kört, és hagylak gondolkodni, jó? → illusztráció
B. Segíthetek választani, ha szeretnéd. /

A. (Minden olyan drága. Végül inkább nem veszek semmit.)

B. (Vehetnék egy aranyos nyakörvet.)



Castiel
Nehéz volt nem észrevenni, hogy milyen fejet vágtál, amikor a háziról volt szó.
A. Olyan érzésem van, mintha figyelnének… /
B. És megtudhatnám, hogy milyen fejet vágtam? +
C. Te néztél már tükörbe? –

Mi a fenét kerestetek a kisállatkereskedésbe?
A. Hát, amit általában csinálni szoktak az emberek ilyen helyeken. Filmet néztünk, kifestettük a körmünket, és még ott is aludtunk . +
B. Felfedő úton voltunk. Nataniel tájékoztatást akart kérni, mielőtt örökbe fogadna egy kiscicát. /
C. Aranyos kiscicákat mentünk megnézni. –

Ez nem meglepő. Amúgy nekem is el kéne mennem valamikor a kisállatkereskedésbe. Démon teljesen szétrágta a pórázát. Vennem kell neki egy strapabíróbbat.
A. Ezt kapod, ha pórázt veszel egy yorkshire-i kutyának. -
B. Hahaha! Elég erős lehet! +

Nem értem, mit szeretnek ezen az emberek. Nincs ennél haszontalanabb dolog…
A. Ez túlzás! Ráadásul nem is azért vannak, hogy hasznosak legyenek. +
B. Szerintem aranyosak. /

Ez alkalommal erősebb pórázt választok.
A. Segítsek? /
B. Úgy látom az eladó szívesen segítene neked. → illusztráció

A. (Lehet, hogy kicsit drága, de meg szeretném valósítani az ötletemet)
B. (Nem szeretnék ennyit költeni egy vicc kedvéért.)



Lisander
Szólnod kellett volna, hogy gondjaid vannak a házival,. Dolgozhattunk együtt.
A. Nem kell a segítséged, csak levesztettem a házimat. -
B. Örültem volna, de sajnos nem oldotta volna meg a problémámat. +
C. Ha tényleg segíteni akarsz, segíts kitakarítani a biokémia termet.

Akkor több bennünk a közös dolog, mint gondoltam volna.
A. Így is nézhetjük a dolgot… -
B. Én is így gondolom! /
C. Én azért kevésbé vagyok ábrándozó, mint te. +

Biztos, igaza van. Nagy felelősség. Én például nem biztos, hogy a gondját tudnám viselni egy kisállatnak.
A. Az tuti, hogy nem szabad elfelejteni megetetni. /
B. Én fogadok, hogy igen! Lebecsülöd magad! +
C. Ahogy téged ismerlek, tényleg jobb, ha nem próbálod meg. -

Semmi, csak zenekarhoz kell. Majd meglesz!
A. Kell segítség? /
B. Hahaha! Én nem lennék ebben olyan biztos. -
C. Rosszkor jöttem, ugye? +

Kíváncsi lettem erre a kisállatkereskedésre. Amikor ott voltál, láttál nyulakat?
A. Nem emlékszem, a kiscicákra koncentráltam. → illusztráció
Azt hiszem igen! /

Ez nagy felelősség.… Túl nagy kockázat.
A. Nem tudod meg, amíg meg nem próbálod!
B. Talán adoptálnod kellene egy állatot. /         

A.  (Elmegyek vele és segítek választani.)
B.  (Körbe nézek, hogy még mit árulnak) → illusztráció

A. Kell segítség? /
B. Haha, nem lennék a helyedben. –
C. Nem a legjobbkor jöttem, ugye? +



Armin
Igazi lázadó vagy!
A. Ellenem vagy…
B. Nem vagyok vicces kedvemben
C. Persze! Castiel hozzám képest egy ma született bárány! +

És mik a terveid?
A. Az nem tartozik rád. –
B. Csak barátok vagyunk. –
C. Semmi különös. Természetes hogy egy kis időt együtt töltünk a történtek után. /


Nem Jigglypuffot kellett volna választanom a karakternek!
A. Mivel játszottál? /
B. Pokémonnal játszol? –
C. A Super Smash Brosszal játszol? +

Teljes mértékben! Adoptálnom kellene…
A. Igen, ez egy remek ötlet! → illusztráció
B. Légy komoly. Nem lehet csak úgy eldönteni…

Alexy, szeretnél találkozni az új barátommal?
A (Tartsa meg Armin a táskát.) /
B. (Javaslat a táska kinyitására.) → illusztráció



Kentin
Igen, gyakorlom, hogyan ijesszem meg Alexyt és Armint. Meglátják majd, hogy én is tudok velük viccelődni.
A. Ők erőfölényben vannak. Nehezebb lesz velük, mint velem.+
B. Ez egy kicsit gyerekes, nem gondolod? /
C. Igazad van, megérdemlik, hogy valaki végre helyrerakja őket. –

És jó hely ez a kisállatkereskedés?
A. Miért, ismersz más milyet? → illusztráció
B.  Mert van rossz kisállatkereskedés is? /

Lehetőség
A. (Van még időm, veszek Kentinek egy kis kekszet. Biztosan örülni fog neki.)
B. (El kellene mennem a parkba) → illusztráció



Melody
Karakter beszél
A. Nem tiltja meg senki, hogy jóban legyünk, nem igaz? -
B. Ha szeretnéd tudni, Nataniel soha nem érdekelt engem. Nem kell féltékenynek lenned. +




48 megjegyzés:

  1. Arminnal javasoltam hogy nyissuk ki es nem kaptam meg a kepet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is ugyan ez történt :/

      Törlés
    2. GyIK-ban van pár információ arról, hogy mi lehet az ok.
      Nem tudom, miért nem, amikor végigjátszottam, én megkaptam.

      Törlés
  2. Szia! Azt szeretném kérdezni, hogy Nathanielnél kell egy elérhető esély, hogy megkapjuk a képet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Ha vele mész a kisállatkereskedésbe és jól válaszolsz, akkor elvileg megkapod a képet.
      Azonban nem árt, ha azzal a fiúval mész, akinél a legnagyobb az esélymérőd vagy legalább 65 felett van.

      Ettől függetlenül én randiztam úgy Castielel, hogy a viszonyunk nem volt épp a legjobb.

      xoxo T

      Törlés
  3. Én véletlenül Lysanderrel mentem el, pedig nála minuszban van az esélymérőm (-5) és mégis megkaptam a képet. Furcsáltam is.

    VálaszTörlés
  4. Armin-nál van egy olyan beszélgetés a Super Smash Brosz-os játékkiakadás után, hogy Armin azt mondja, hogy valamivel ki kell engesztelni őt és erre 2 válaszlehetőség:

    A: Mit tehetek, hogy abbahagyja a duzzogást? ( Kb így volt )
    B: Segítsek megnyerni a harcod?

    Én a B-re mentem és az semleges volt, de kicsit mérges lett. Az A-val nem tudom, hogy mi lenne...

    Gondoltam szólók :) S ha csak vak vagyok akkor, bocsánat! ><

    VálaszTörlés
  5. Nem értem, mit szeretnek ezen az emberek. Nincs ennél haszontalanabb dolog…
    A. Ez túlzás! Ráadásul nem is azért vannak, hogy hasznosak legyenek. +
    B. Szerintem aranyosak. /
    Castielnél nekem az A levittem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem pedig egy olyan kérdést adott ki ami nincs is itt!

      Törlés
  6. Armin-nál

    A: Mit tehetek, hogy abbahagyja a duzzogást?
    B: Segítsek megnyerni a harcod?

    Itt, a B-t kell választani, vagy nem kapod meg a képet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. TÉVES! Amikor a fent említett választási lehetőség van, akkor az A-t kell választani, hogy megkaphasd a képet :D

      Törlés
  7. Nos, én véletlenül Castiellel mentem el a kisállatkereskedésbe, -84-el (két egoista, makacs stb. nem fér meg egy gimiben =DD) és megkaptam a képet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mázlista.. Én Castiellel akartam menni, minden jó választ megadtam, de Arminnal mentem...xd

      Törlés
    2. Merre lehet megtalálni castielt? Melyik teremben?

      Törlés
    3. Két karakterem is Castiellel ment el, az egyik -30 a másik meg +95 volt. Ráadásul máshol találkoztam vele. És pont Arminnal szerettem volna menni XD

      Törlés
  8. Nem értem, mit szeretnek ezen az emberek. Nincs ennél haszontalanabb dolog…
    A. Ez túlzás! Ráadásul nem is azért vannak, hogy hasznosak legyenek. +
    B. Szerintem aranyosak. /

    Itt, az A-válasz után van amikor lehet választani 3 közül:
    Szóval beismered, hogy szerinted sem hasznosak. (Nem biztos, hogy pont így van a mondat)
    A. ---> Bevallom, nem emlékszem, mi volt ez a lehetőség ><
    B. Hát... ---> Szerintem ez semleges.
    C. Na és te? Te mennyire vagy hasznos? ---> 4-gyel leviszi a mérőt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A B válasz felviszi az esélymérőt! :D

      Törlés
    2. Szóval egyetértesz azzal, hogy semmire nem jók.
      A. Legalább annyira hasznosak, mint a kutyák.
      B Hát... +
      C És te? Te mennyire vagy hasznos? -

      Törlés
  9. Szia! Castielnél mikor találkozom Nathaniellel a büntetés után lezajlik egy ilyen párbeszéd is:
    "Ne játszd a tökéletes pasit!
    >karakternév<! Velem jössz vagy sem?!
    A: megígértem Nathanielnek,hogy elkísérem valahova. Ne haragudj!
    B: Nem
    C: Majd máskor,ha nem gond. Nathaniel előbb kérdezte..

    melyik a jó válasz? :c

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Regina!

      Köszönöm kérdésed!
      C az a negatív válasz, az első kettő elvileg semleges, az első biztosan!

      xoxo,
      T

      Törlés
    2. Én köszönöm a válaszod!:)
      Főleg,hogy ilyen hamar érkezett!

      Törlés
    3. Így sokkal később, de azoknak, akik még csak most játszanak vele: én a sima "Nem."-re mentem, és levitte 5-tel

      Törlés
  10. "Muszáj, hogy valaki odafigyeljen rád. Egyedül hajlamos vagy bajba keveredni."

    A. Ezt vehetem úgy, mint a segítséged felajánlását? +
    B. Látom, szeretsz ábrándozni... (Nem teszteltem)
    C. Nem tudom, miről beszélsz. (Nem teszteltem)

    VálaszTörlés
  11. Amikor Mr. Faraize büntetés ad és a lányok odajönnek vigasztalni, akkor Castiel is odajon és ott lesz három választási lehetőség, amik közül ez a jó:

    B. Mások, zenélnek vagy táncolnak, én pedig büntetésekkel szeretem tölteni a szabadidőmet.

    VálaszTörlés
  12. "Szállj le a magas lóról! Ha valaki nehezen változik meg, az te vagy!"

    A. Castiel! Nem kell ekkora gondot csinálni ebből az egészből! -
    B. Akár mehetnénk együtt is... /
    C. Ha nem hagyjátok abba, a végén még egyedül megyek! /

    VálaszTörlés
  13. Szia, itt melyik a helyes?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Ha megjelölnéd, hogy melyik párbeszédre gondolsz, könnyebb lenne a válaszadás:)

      xoxo,
      T

      Törlés
  14. Lysandernél van egy olyan beszélgetés a házi feladat elfelejtése után, hogy:

    " Úgy látom sikerült közelebb kerülnötök egymáshoz. " (Natanielre gondol)

    A: Persze, mindenki közelebb kerülne egymáshoz, azok után amiken keresztül mentünk. /
    B: Igazából nem annyira. -

    (Azt fogja hinni, ha a B-t választjuk, hogy hazudunk a nem megbántásáért ) :3 :D

    VálaszTörlés
  15. Szia :( Arminnál van egy rész ahol mondja hogy kéne vennie egy pórázt, felajánlottam hogy megveszem és a végén nem kaptam meg a képet :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!^^

      Itt a másikat kell választani, hogy nem tartod jó ötletnek. Én megkaptam a képet! :D

      Törlés
  16. Castiel-nél:
    miután visszajöttél a kisállat kereskedésből az egyik teremben ül és a füzetébe írogat vagy mi.

    a B a jó válasz amkor a karakter megkérdezi hogy ˝Mit csinálsz?˝ és ő erre azt válaszolja hogy a háziját.

    Nem tudom hogy minden esetben fentebb viszi-e a mérőt de magas esélymérőnél biztosan :)

    VálaszTörlés
  17. Szia.

    Armin-nál:

    Én is szívesen elmennék abba a kisállat-kereskedésbe.

    A) Ha szeretnéd, én elmegyek veled
    B) Szerinted ez jó ötlet?

    Nataniellel szeretnék menni a kisállatkereskedésbe, mennyire fogja befolyásolni ha az A-t választom?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Fogja, akár annyira, hogy Arminnal mész.

      xoxo,
      Vanessza

      Törlés
  18. Hali! Lysandernél, mikor ő megveszi a nyuszit és mi a B válaszra megyünk, hogy körbenéz a boltban, felugrik még egy választási lehetőség, hogy veszünk -e a nyuszinak (talán) házat.
    És ott az A a jó válasz, tehát meg kell venni. :)

    VálaszTörlés
  19. castielnél 106-ról 102-re levitte a b válasz A mi a fenét kerestetek a kisállatkereskedésbennél.

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok!
    Házit be kellett adni, de nem volt nálunk, utánna odajön Kentin, mit kell válaszolni?
    "Nem semmi ez a tanár, meg sem hallgatott.
    A-Én vagyok a hibás, magamnál kellett volna tartanom a házimat.
    B-Tudom, nem kell fölemlegetni!
    C-Nem ért volna semmit a magyarázkodásom... Nincs meg a házim és kész."
    Előre is köszi!

    VálaszTörlés
  21. figyi ha nem veszed meg a castiel randinál a pórázt akkor nem kapsz képet?
    lécci válaszolj nagyon kell a kép

    VálaszTörlés
  22. Sziasztok, na, azt hiszem, rájöttem az Armin kép titkára :D Legalább négyszer mentem vele újra, mert soha nem sikerült a kép, hiába válaszoltam helyesen és úgy alakult, hogy mikor pórázt akart venni, véletlen arra nyomtam, hogy "Nem olyan fontos az..." vagyis az A-ra és meglett a kép :D

    VálaszTörlés
  23. Sziasztok! Az lenne a kérdésem,hogy ebben az epizódban több képet is lehet szerezni? (Visszajátszás nélkül)

    VálaszTörlés
  24. nekem armin van be allitva es meg igy is mindig castiellel akar el menni a karakterunk, szoval be lepek a suliba el megyek valahova castielt dobja be es meg valasztasi lehetoseg sincs h ne vele menjek pedig nala -60% xD :(

    VálaszTörlés
  25. !ARMIN!
    Ha valakinek esetleg még szüksége lenne rá: akkor mész vele, ha arra kattintasz, hogy "Mit tegyek, hogy abbahagyd a duzzogást?"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utána pedig, amikor pórázt akar venni: "Nem olyan fontos az..."
      (Utána úgyis megvesszük neki meglepetésből)

      Törlés
  26. Nincsen fent egy kérdés a Castielnél

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm