Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2017. szeptember 30., szombat

Ne sírj, mert vége lett, mosolyogj, mert megtörtént!

Kedves Csábítók, szeretett Olvasók! 


Elérkeztünk egy olyan ponthoz a blog életében, amiről sosem hittem, hogy eljön. Sőt! Nem is akartam, hogy ide jussunk, s mégis megtörtént.


Az írókkal a héten már leveleztem, ők már tudják, milyen nehéz döntést kellett meghoznom és hogy mennyire nehezemre esett. (Köszönöm irányotokból a biztatást és pozitív szavakat, sokat jelent.)
Sajnos elérkezett a pillanat, amikor azt kell mondanom, hogy vége van. 
Igen, a blogon már nem jelenik meg a következő epizód végigjátszása... sem a Dake története (de ez még kérdéses, jobb napjaimon esélyesnek látom a befejezést)
Sokat gondolkodtam rajta, és a nyáron megkönnyítette a döntést azt, hogy láttam, nagyon sokan nem is használjátok az oldalt, mert nem találjátok megbízhatónak és számos negatívum is ért ezzel kapcsolatban. Sajnálom, hogy így látjátok - számomra ez nagyon rosszul esett, hiszen nem a szemembe mondtátok, hanem az egyes fórumokon fejeztétek ki nemtetszésetek.
Persze, vagytok páran, akik számos felületen jeleztétek felém, hogy mennyire tetszik az oldal, s mennyire sokat segít. Tőletek sűrűn kérek elnézést, ne haragudjatok meg rám!
Azonban nem hagylak segítség nélkül! Az oldal alján lévő oldal, Kizmet oldala biztos vagyok, hogy sokat fog segíteni ezentúl is Nektek! Ne aggódjatok, hogy angol, még ha németet is tanultok, szerencsére a chrome fordítója elég jó :D (kipróbáltam, mielőtt ezt leírtam Nektek)

Azt hiszem, nem is húznám tovább, a sebtapaszt is gyorsan, kíméletlenül kell letépni.



Öröm volt számomra ez a néhány év! Köszönöm, hogy segítségetekre lehetett az oldal!



Amennyiben van valaki, aki folytatni kívánja a végigjátszásokat, írjon nyugodtan és kiteszem az oldalra, hogy a következő epizódtól az ő blogján lesznek megtalálhatóak a párbeszédek, előzményként pedig itt van minden. :)

27 megjegyzés:

  1. Szia!
    Pfu, ez nem is tudom. Villámcsapásként ért. Megértem a döntésedet, de ettől függetlenül nagyon sajnálom is. Nekem rengeteget segítettek a végigjátszások, csak egy két apró dolog volt, amit nem találtam rajta meg.

    Köszönöm, hogy legalább az eddigi epizódokhoz tudom a helyes választ.

    További sok sikert! :)
    Puszi: Rowena

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Mint fentebb írtam, amennyiben valaki folytatja, ezt az oldalt alapul véve csak a következő részekkel kell foglalkoznia — > megnarad ez az oldal.

      Törlés
  3. Szia!
    Nagyon köszönöm ezt az oldalt sokkat segített köszönöm a végigjátsások választ!

    VálaszTörlés
  4. Drága Vanessa! Nagyon sajnálom, hogy így döntöttél. A blog fantasztikus, soha nem néztem más segítséget a magyar szerverhez. Rég beszéltünk, remélem minden rendben veled. A negatív kritikákat fel sem tudom fogni. Egy blogot vezetni nem egyszerű dolog, erre már én is rájöttem, de míg engem szórakoztat, nem számít, hogy nem látogatják, bár nem is tölt el örömmel.
    Minden esetre nagyon szépen köszönjük az eddigi segítségedet.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon sajnálom, hogy vége. Sok segítséget nyújtott, mikor elbizonytalanodtam. Azt szeretném kérdezni, hogy mi lesz a történetekkel? Gondolok itt Rebire és a többiekre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagy itt vagy sajátnoldalt nyitva, de be lesznek fejezve.
      Még vacilálnak.

      Törlés
    2. Lehet kicsit bolond vagyok, de megkérem a kedves kommentelőt, hogy ő döntse el, hogy saját blogon vagy itt folytassam az írást. Sajnos nem tudom mennyi része lenne a történetnek, ezért te döntsd el, hogy készítsek egy blogot, amin folytatom a történetet vagy itt legyenek közzétéve az új részek.
      xoxo,Rebi0301

      Törlés
    3. Ez igazán nehéz kérés. Meglátásom szerint ez a hír, amit Vani kirakott, nagyban befolyásolja majd némelyik olvadót abban, hogy felkeresse ezek után az oldalt, kivéve a történet hű olvasóit. Nem tudom, hogy melyik az előnyösebb, itt vagy máshol.
      Nem igazán sok segítség...bocsi :(

      Törlés
    4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    5. Semmi baj, de érdekelne, Te mit tennél az írók helyében? :D
      xoxo, Rebi0301

      Törlés
    6. Szerintem meg kéne próbálni a saját blogot. :)

      Törlés
    7. Rendben teszek egy próbát :)
      xoxo, Rebi0301

      Törlés
  6. Nekem nagyon fog hiányozni az oldal.Nagyon sok mindent Neked köszönhetek!Személy szerint ez volt a kedvenc oldalam.:(

    UI:Bejelölhetlek a játékon?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem látom értelmét, mert az oldallal együtt a játékotnis abbahagyom.

      Örülök, hogy azért segített:)

      Törlés
    2. Amí el nem érek a 33.epizódhoz addig úgy is csak ezt az oldalt fogom használni.Ez volt a legjobb!

      Törlés
    3. Örülök, hogy hasznodra van még:)

      xoxo,
      Vanessza

      Törlés
  7. Kedves Vanessza!

    Szomorú vagyok, hogy ezt kell olvasnom :( Viszont írtam e-mail-t amiben bővebben kifejtettem a gondolataimat erről és amit szeretném, hogy ha elolvasnál :/ Igazából nagyon szeretnék segíteni, hogy ne legyen vége mindezzel a blognak :/ Esetleg tudnánk e-mail-ben beszélgetni?:/ Az nagyon jó lenne és lehet tényleg tudnék segíteni is:(

    VálaszTörlés
  8. Tyű, hát nagyon sajnálom. Nem kifejezetten értem, hogy mi okból történt az, hogy páran írák, hogy nem vagy/vagytok megbízhatóak. Szerintem ez egyáltalán nincs így. Mindig mindent megtaláltam amire szükségem volt. Minden esetre köszönjük szépen a sok segítséget és azt, hogy ennyit fordítottál, fordítottatok nekünk. Rengeteg ember segítségére voltatok :)

    VálaszTörlés
  9. Időm hiányában későn kezdtem újra a játékot, s ezzel együtt ennek az oldalnak a meglátogatását is. Nagyon sajnálom, hogy amint feljöttem ez a hír fogadott, ugyanis személy szerint ez volt az egyetlen oldal ebben a témában, amit szerettem, igényesnek tartottam és valóban használni tudtam. Köszönjük az eddigi munkát és fordítást, mint előttem írták sok-sok embernek segítettetek a játékban. Köszönjük, hogy akkor ez a szuper oldal megalakult és további sok siker kívánok!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon sajnálom hogy befejezed :( Én mindig is ezt az oldalt használtam amikor elakadtam vagy jót akartam választani. Mindig jók voltak azok amiket itt találtam (kivéve a 21.epizódnál és ott se tudom miért xD). Igényes és megbízható ez az oldal szerintem.

    VálaszTörlés
  11. Neeeee. Ez nagyon megcsapott! 😢 Remélem meggondolod magad! 😉😱😲

    VálaszTörlés
  12. Én most is vagy négy epihez használtam az oldalad mert nem volt kedvem Miharu videóját beindítani. Gondolom azok az epizódok amik még nincsenek magyarul (38,39, 40) és fordító hiányában egy darabig nem lesznek, akkor is lefordítottad nekünk magyarra ami nagyon jó. Köszönjük szépen, nagyon rendes voltál hogy fordítottál olyant is ami még nincs is kint <3

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm Drágáim.
    Remélem így offline is hasznotokra van.

    XoXo

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm