Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2016. június 30., csütörtök

28. epizód - Egy majdnem jól sikerült vacsora

Sziasztok! 
Megjött a következő epizód és meg kell valljam, nekem nagyon tetszett! Nem egy első randin vagyok már túl, bár azért veteránnak sem mondanám magam, de megdobogtatta a szívem nagyon ez a mostani epizód! Újra tini lánynak éreztem magam, fantasztikus! :D 
Jó csábítást Nektek, remélem annyira fogjátok élvezni, mint én! 
Várjuk lenn a véleményeteket! Nektek is izgalmas volt az első randi?:)

A kép a csabitasboljeles.hu bannere, rá kattintva máris az oldalon vagytok!

Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi
(ha alacsony és magas egyszerre van, akkor a határ 65)

Rövid történet: Priya és a fiúk közötti kapcsolat eléggé felkavarja a világot, ilyenkor nehéz tisztán látni a dolgokat. De most itt az idő, hogy mi irányítsunk! Mindenki emlékszik még az első randijára? Most újra átélheti!

AP fogyasztás: 300-600 között

Tündérkeresztanya: Cupido nyíl és íj. (a randi után a parkban vagy annak bejáratánál találod és ha visszamész a suliba, akkor elvileg meg is kapod az ajándékot.)

Különleges tárgy: virág Priyától

Pénz: Randiruha (Rosa ajándéka)
Futócipő $30
            Priya ajándéka $30
            Busz jegy $10
           Vacsora $40 (vagy a választott pasi fizet)
                                                                Kávé $6




Amber új stílusa















Nataniel
Kim egy kicsit érzékeny. Nagyon oda kell figyelnem, hogy mit mondok, ha azt akarom, hogy érdemes legyen a tanulás…
A. Vigyázz! A barátnőmről beszélsz! +
B. Biztos vagyok benne, hogy a végén sikerül majd közös nevezőre jutnotok. /
C. Most már legalább tudod. –


Mivel olyan sokat segítettél nekem ebben az ügyben, szerettem volna, ha megosztod velem a véleményedet. Szerinted jó lesz, ha elmegyek hozzájuk?
A. Igen! + vagy /
B. Hmm… Az attól függ. Úgy érzed, készen állsz? /
C. Szerintem még kicsit korai lenne. –

Karakter beszél
A. (Kérdőn néztem rá.) --> Képhez vezet.
B. (Megkérdezem, hogy minden rendben van-e.) /
C. (Most inkább nem beszélek erről.)

Karakter beszél
A. Elfelezzük, ami maradt? --> Képhez vezet.
B. (Nem mondok semmit.) fizetek $40.


Karakter beszél
A. Ez nagyszerű. Büszke lehetsz Natanielre! /
B. Most rajtad a sor, Armin, hogy megismertess valami újat Nataniellel. --> Képhez vezet (Arminnál és Natanielnél is)
C. Jó nézni, hogy ilyen jól kijöttök egymással.

Biztos tudnék segíteni neked a választásban. Van valami konkrét elképzelésed?
A. Dr Jekyll és Mr Hyde különös esete. /
B. Drakulára gondoltam. --> KÉP
C. Dorian Gray arcképe. /



Castiel
Szinte teljesen leszoktam, de néha még azért jól esik. Megnyugtat.
A. Ideges vagy mostanában? -
B. Szerintem nem ez a legjobb megoldás. /
C. A végén még bajba kerülsz miatta. +

Ritka, hogy elkésel a suliból.
A. Az is ritka, hogy ilyen mélyen alszom… /
B. Az is ritka, hogy te időben jössz. -
C. Az is ritka, hogy már reggeltől jó kedved van. +


Ha látnád milyen fejet vágsz! Ne legyél féltékeny, kislány.
A. Ízlések és pofonok. De ne gyere panaszkodni, ha ezek után sem bírod majd lerázni magadról! / vagy +
B. Féltékeny? Abszolút hidegen hagy a dolog! /
C. Amikor azt hallom, hogy engem „deszkalánynak” hívsz, akkor van min feldühítenem magam. /


Általában Lisander ír egy szöveget, én pedig zenét szerzek hozzá. Azon gondolkodtunk, hogy nem lenne-e jobb, ha fordítva csinálnánk.
A. Elég hatékonynak tűnik, ahogy eddig csináltátok. Én nem változtatnék a dolgon. /
B. Én nem vagyok sem dalszövegíró, sem zenész, úgyhogy… /

C. A helyetekben én máshogy csinálnám. --> Lisander képhez vezet

Karakter beszél
A. Szóval…Jó napod? --> Képhez vezet.
B. Szóval.. Ismered Leight? /
C. Valami baj van? /

Karakter beszél
A. (Megpróbálok beszélgetni Castiellel.)
B. (Jobb lesz, ha én is megnézem az étlapot.) --> Képhez vezet
C. (Elmegyek a mosdóba, és összeszedem magam.)

Karakter beszél
A. Elfelezzük, ami maradt? --> Képhez vezet.
B. (Nem mondok semmit.) fizetek $40.

Karakter beszél
A. Lehet, beszélnünk kéne arról, ami szombat este történt...
B. El kéne mennünk a tornaterembe. Jössz velem?
C. Csináltam valami rosszat? --> KÉP



Lisander
Nem tudom, hogy mit kezdjek vele… Nem akar hallgatni rám.
A. Határozottabbnak kéne lenned. Úgy látszik, nem ért a kedves hangnemből. -
B. Hagyd! A végén úgyis megunja majd a várakozást. /
C. Meg kell értened. Nagyon tetszel neki… +


Na jó, tényleg már korábban is túlzás volt, amit csinált… De most valami más. Mintha megváltozott volna.
A. Úgy érted, hogy még bolondabb, mint amilyen korábban volt? -
B. Az igazat megvallva én félek tőle. Szerintem határozottabban kéne visszautasítanod. – vagy +

C. Én is beszélni akartam róla veled… Kicsit aggódom miatta. /

(Sóhajt.) Manapság már senki sem olvas.
A. Ez egy idézet volt? /
B. Ez egy Jean de La Fontaine idézet volt? +
C. Ez egy Victor Hugo idézet volt? /

Nem ezt kértél, ugye?
A. Nem. Rizst szerettem volna sült krumpli helyett. --> Képhez vezet
B. Nem teljesen, de ez is jó lesz… /
C. Micsoda? De, de, ez tökéletes. /

Karakter beszél
A. Elfelezzük, ami maradt? --> Képhez vezet.
B. (Nem mondok semmit.) fizetek $40.

Mit gondolsz?
A. Elég hatékonynak tűnik, ahogy eddig csináltátok. Én nem változtatnék a dolgon. /
B. Én nem vagyok sem dalszövegíró, sem zenész, úgyhogy… /
C. A helyetekben én máshogy csinálnám. à Castiel képhez vezet

Karakter beszél
A. (Finoman megfogtam a kezét.) /
B. (Bizonytalanul megérintettem a mellkasát.) --> Képhez vezet
C. (Teljesen eluralkodtak rajtam az érzéseim, de nem csináltam semmit, csak néztem rá.) /



Kentin
Karakter beszél
A. Mosolyogj! Az élet szép! -
B. Mi jár a fejedben? +
C. Minden rendben? /

Őszintén szólva nem tudtam egyedül felvenni. Nem akartam, hogy újra lássanak ezzel a szörnyű szemüveggel…
A. Fura mód az kevésbé ciki, ha egy csinos lány adja rád… -
B. Azt hittem, hogy az én véleményem elég lesz… Bolond voltam. + vagy /
C. Gondolom… / vagy +

Jól vagy, Karakternév? Nagyon piros vagy… Megálljunk egy kicsit?
A. Nem kell, bírom még! -
B. Futhatnánk egy kicsit lassabban? Alig bírlak követni… +
C. Megállunk néhány percre? Sajnálom, de már alig bírom… /

Szerintem nem, de azért megnézem. Nem könnyű két ilyen vadállattal.
A. Démon nem vadállat, csak nagyobb az ereje. – (+ Castielnél)
B. Kikinek csak túl sok az energiája, de azért nem hiszem, hogy bárkinek is ártana. / (- Castielnél)
C. Ne aggódj, nem bántották egymást, csak megismerkedtek kicsit… +

Karakter beszél
A. Elfelezzük, ami maradt? --> Képhez vezet.
B. (Nem mondok semmit.) fizetek $40.

Karakter beszél
A. Azt hiszem, beszélnünk kellene… à Képhez vezet
B. Szombat este… /
C. Kentin! Annyira sajnálom! /

Egyre több kérdés merül fel bennem és megőrülök, ha nem kapok választ.
A. Ez nem olyan egyszerű! --> Képhez vezet
B. Mit szeretnél pontosan tudni? /
C. Ne húzd fel magad… /



Armin
Pfff, arról ne is beszéljünk! Még mindig idegesít az a történet.
A. Az már régi nóta. Lépj tovább./
B. Valld be, hogy visszanézve azért vicces! +
C. Jaj, szegénykém! -


Épp vissza akartam adni Natanielnek a könyvét. Végül nagyon tetszett. Nem jöttem rá, ki a bűnös, de pont ez volt a jó benne. Az utolsó fejezeti izgalmas volt a történet.
A. Ez nagyszerű! Büszke lehetsz magadra, Nataniel. /
B. Most rajtad a sor, Armin, hogy megismertesd Natanielt valami újdonsággal. --> Képhez vezet (Arminnál és Natanielnél is)

C. Jó nézni, hogy ilyen jól kijöttök egymással. /


Azt szerettem volna kérdezni tőled, hogy szerinted tényleg túl sokat videojátékozom?
A. Már nem lepődöm meg rajta. Ez is jellemez téged. -
B. Hmm… Hogy is mondjam… /

C. Egy kicsit igen. – vagy + (esélymérő függő)


Hamarabb eljött, mert beszélnie kellett Kentinnel. Máskor tényleg ő szokott kirángatni az ágyból…
A. Fogadok, hogy késő estig videojátékoztál. -
B. Fogadok, hogy késő estig játszottál a vadászgörényeddel. /

C. Fogadok, hogy azért feküdtél le későn, mert elolvastad a regényt, amit Nat ajánlott neked. +

Karakter beszél
A. Armin… Étteremben vagyunk! --> Képhez vezet
B. Jó ötlet! Amíg ide nem jön a pincér. /
C. Remélem, csak viccelsz! /

Karakter beszél
A. Annyi minden lehet. Olvasás, rajzolás, sport, zene… /
B. Leigh nagyon tehetséges a varrásban. Lehet, hogy adhatna neked órákat… /
C. Az, hogy eljöttél velünk étterembe, már jó kezdet! Moziba is elmehetnénk, ha van hozzá kedved. à Képhez vezet

Karakter beszél
A. (Kiveszek egy olajbogyót.) /
B. (Kiveszek egy kolbászkarikát.) /
C. (Kiveszek egy paprikadarabot.) --> Képhez vezet

Karakter beszél
A. Elfelezzük, ami maradt? à Képhez vezet.
B. (Nem mondok semmit.) fizetek $40.

Karakter beszél
A. Ez nagyszerű. Büszke lehetsz Natanielre! /
B. Most rajtad a sor, Armin, hogy megismertess valami újat Nataniellel. --> Képhez vezet (Arminnál és Natanielnél is)
C. Jó nézni, hogy ilyen jól kijöttök egymással.

Karakter beszél
A. Van,ami nem változik.
B. Mi az,ellógod a megbeszélést? --> KÉP
C.(Halkan odamentem mellé.)



Alexy
Ragaszkodom a lenyűgöző sörényemhez.
A. Biztos, hogy rövidebb hajjal is helyes lennél. +
B. Szerintem mást is meg akar bosszulni a haján kívül… /
C. Azt el is hiszem! /

Tényleg? De mit csináltál?
A. Elmentem az egyik este, pedig nem engedtek el… /
B. Csináltam valamit és lebuktam. +



Leigh
Jól vagy, Karakter? Fura fejet vágsz.
A. (Bólogattam, de valószínűleg idegesnek tűnhettem.) /
B. Régóta nem ettem már ilyet… Régebben jobban ízlett. --> Nataniel képhez vezet
C. Igen, minden rendben van. /






Iris
Szia Karakternév! Találd ki mit csináltunk ma reggel Priyával!
A. Unikornison lovagoltatok? /
B. Mondd! /

Te mit gondolsz, Karakternév?
A. Még nem ismerem eléggé, hogy ajándékot vegyek neki. /
B. Tényleg kedves gesztus lenne, ha vennénk neki valamit. / (+ Priyánál; $30-ba kerül; virág Priyától)



Li
Faraize állandóan rossz jegyet ad nekem. Apukámmeg fog ölni.
A. Kérd meg Natanielt, hogy segítsen. /
B. Ennek biztos az az oka, hogy Európa egy „nagy ország”. -
C. Mindenkinek megvan a maga baja. +



Kim
Ki vagyok akadva…
A. Nataniel megbántott? /
B. Nem járt eredménnyel a korrepetálás? -
C. Elveszítettél valamit? + (Kim szögmérőjét kell megkeresni, az öltözőben lesz)



Melody
Te szeretnél jönni, Karakternév?
A. Hát... Akár! + (virág Priyától)
B. Ez kedves, de.. Már más tervem van ma estére. /
(megjegyzés: amikor az egyik visszajátszásnál nem mentem el vásárolni, nem kaptam meg a képet)



Rosa
Várj! Ti találkoztatok a parkban? És Castiel is ott volt?
A. Futni szerettünk volna Kentinnel, de nem igazán úgy alakultak a dolgok, ahogy terveztük…
B. Nem csak. Ott volt még Kentin kutyusa, Cookie, és Castiel kutyája, Damon, illet az igazgatónőé, Kiki… / (+ Kentinnél à Képhez vezet)
C. Ne kezdj el képzelődni…

Úgy látom, egymásnak vagytok teremtve.
A. (Nagyra nyitottam a szememet.) /
B. (Megbököm a lábát az asztal alatt.) /
C. (Nevetek, hogy elbagatellizáljam a dolgot.) /

Mi az? Ahogy mondod, minden „rendben” van velem. Ti vagytok kisétkűek.
A. Vigyázz, nemsoká nem fogsz tudni beleférni Leigh ruháiba.
B. Nem szeretnél még egy kis feketepecsenyét is?
C. (Ránéztem Kentinre, hogy p mit reagál.) (+ Kentinnél) --> Képhez vezet

Tudom, hogy félelmetes, de valld be, hogy színesebb így az élet!
A. Az biztos… /
B. Nem tudom. Azóta mindig ideges vagyok… Ráadásul rosszul alszom. /


A színházi előadás után voltunk itt. Leigh úgy gondolta, ideje már, hogy megismerkedjem a szüleivel.
A. Fontos lehetett az az este. /
B. Szórakoztató lehetett az az este. +

C. Mozgalmas lehetett az az este. /

Lis-drága! Láttad Karakter új ruháját?Ez Leigh egyik új alkotása. Nem gyönyörű?
A. Rosa... Úgy érzem magam, mint egy cirkuszi állat... -
B. Én nem bántam meg, hogy ezt választottam. /
C. (Inkább nem mondok semmit...) / (+ Lisandernél)


Kérhetek egy újabb adag sült krumplit?
A. Olyan, mintha már három napja nem ettél volna… -
B. Mi vagy te? Egy tirannoszaurusz? – (+ Castielnél)

C. Hogy tud egy ilyen vékony lány ennyit enni? /


Karakter nálunk vette a ruháját. Nem gonodlod, hogy nagyon csinos benne,  Nataniel?
A. Elég soká hozzák már az italokat. Nem? --> Képhez vezet
B. Rosa, ez egy kicsit zavarba ejtő… /

C. Nem hiszem, hogy Nataniel ruhákról szeretne beszélgetni… /




Priya
Szerinted túl messzire mentem Amberrel?
A. Nem tudom… Nem szeretnék beleavatkozni a dolgaitokba. /
B. Egy kicsit igen. /
C. Nem, nem. Ha lett volna rá lehetőségem, én is így tettem volna. + (ez elvileg a virág tárgyhoz vezet, amit Priya ad nekünk)

Kedvesnek találom a srácokat az osztályban, de még túl korai lenne arról beszélni, hogy tetszik-e valaki.
A. Na, nem olyan nehéz megmondani, hogy van-e kedvenced közülük! /
B. Még nem volt időd véleményt alakítani. /
C. Ne beszéljünk a srácokról, inkább használjuk ki az alkalmat, hogy együtt vagyunk csajok között! + (virág Priyától)

Megértem. Ezért volt az, hogy úgy tűnt néha, mintha nem kedvelnél?
A. Igen… Ne haragudj rám. +
B. Igen, de azért is, mert időbe telt, hogy megismerjelek. /



Nina
Hamarabb eljöttetek a suliból. Miért?
A. Te sosem jársz suliba? /
B. Ha tudnám… -
C. Te mást se csinálsz, mint hogy minket figyelj? +



Viola
Apukám portréján. Meg szeretnéd nézni?
A. Persze! +
B. Ne haragudj, de most nincs időm. -



Charlotte
Hozz kávét.
A. Kizárt dolog! (több akciópontot vesztesz)
B. Hát jó… ($6, + Kimnél)

Az étterem








Újrajátszás lehetősége másik fiúval?
IGEN!




53 megjegyzés:

  1. Eddig még csak Kentinnel vittem végig a randit, igyekszem minél előbb feltenni Nektek a többiekkel is, lehetőleg még a mai nap folyamán! Türelem a csábító erénye(:

    xoxo T

    VálaszTörlés
  2. Szia. Engem a Castieles randi érdekelne. Ma még felkerül esetleg? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Minden tőlem telhetőt megteszek! :D

      xoxo T

      Törlés
    2. Illetve, hogy az Arminos randi kép lemaradt :D

      Törlés
    3. Pótolva! Köszönöm, hogy szóltál!
      Felkerült mindenki, sajnos Castiel még szabad fordításban van, elfogytak a pontjaim (de a lényeget talán megértitek majd)
      Esetleg ha valakit zavar, akkor elküldheti a játékban szereplő változatokat és azonnal javítva lesz!

      Remélem sikerül a csábítás! :D

      xoxo T

      Törlés
    4. Köszi :)
      Már is neki ugrok. Ha valamit nem értek, írhatok ide? :D

      Törlés
    5. Castiel: Ha látnád milyen fejet vágsz... Ne légy féltékeny, kislány!

      A: Ízlések és pofonok! De ne gyere panaszkodni, ha ezek után le sem bírod majd rázni magadról.
      B: Féltékeny? Abszolút hidegen hagy a dolog!
      C: Ha arra gondolok, hogy engem "deszkalánynak" hívsz, akkor van min feldühítenem magam.

      Itt melyik a helyes? :D

      Törlés
    6. Az első után ott + vagy / (esélymérő függő általában:)

      Törlés
    7. Parkos jelenet.

      Castiel: Nagyon boldog.

      A: De... nem tartod pórázon séta közben?
      B: Biztos vagy benne? Nem is csóválja a farkát.
      C: Nem csodálom. Biztos jót tesz neki.

      Itt melyik? :)

      Törlés
    8. Én a C-t jelöltem (de nem történt semmi)

      Törlés
    9. Közben tovább haladtam. Én is a c-t választottam, gondolom az a semleges. Köszönöm a segítséget. Megszereztem a képet, bár a tündérkeresztanyával nem találkoztam, jobban érdekelt a kép :D

      Törlés
    10. Jaj de jó!
      Igazán örülök, hogy sikerült a randi!(:

      Törlés
    11. Most várhatunk, míg kijön a következő rész. Legalább megint lesz egy csomó ap :)

      Törlés
  3. Szia! Nekem nagyon tetszett ez az epizód.
    Nagy segítség volt, hogy ha elakadtam feltudtam ide jönni, köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Klárii!
      Ennek nagyon örülök!
      Ezért is csináltuk az oldalt.

      Törlés
  4. Sziasztok!

    Nagyon hasznos volt ez a puska, sírtam volna, ha nem kapok képet az epizód végén:) És mielőtt elkezdtelek Titeket követni, nagyon sokszor kép nélkül maradtam. Köszönöm utólag is:)

    V.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia V.!

      Nagyon örülünk, hogy nem csalódtál! Ezért is csináltuk ezt az oldalt!:D
      Reméljük a továbbiakban is sikeres lesz a csábítás!

      xoxo T

      Törlés
  5. Szia!Ezt a beszélgetést nem láttam ezért kérdezem hogy itt melyik a helyes válasz?A biokémia terembe mentem és ott van Armin aki videójátékozik.
    karakter:
    A.Van,ami nem változik.
    B.Mi az,ellógod a megbeszélést?
    C.(Halkan odamentem mellé.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Látni láttad, csak elnézhettél felette, mert a harmadik választ lehagytam róla.. Elnézést.
      A B vezet elvileg a képhez!

      Remélem sikerült megkapnod!:D

      xoxo T

      Törlés
  6. sziasztok! egyszer végigjátszottam rendesen, de nem sikerült megkapnom a képet így feljöttem ide. mindent követtem Lisanderrel kapcsolatban de így sem kaptam képet a visszajátszásnál :( mi lehet a baj? :( :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Estrella!

      Nem tudom mi lehet a baj... Ő volt a választottad? Elvileg akkor meg kellett volna kapnod a képet.
      Kentinnel voltál futni?
      Elmentél a városba a lányokkal?

      xoxo T

      Törlés
    2. Ha nem mentem el Kentinnel futni, akkor Lysanderrel sem lesz meg a kep?:c

      Törlés
  7. Sziasztok !
    Köszönjük a segítséget bár én valamiért nem kaptam meg a randi képet Castielnél pedig mindenre úgy mentem ahogy írtatok nem tudjátok mi lehet a baj?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem tudom, mi lehet a baj... Ha olvastad feljebb a kommenteket, pont Castiel randival kapcsolatban voltak kérdések és a képet is sikerült megkapni...

      xoxo T

      Törlés
  8. Már várom hogy itt tarthassak, bár még csak tegnap vittem ki a 26.epizódot.. 😄

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok! :)
    Láttam, hogy sok választásnál úgy van írva, hogy + vagy -. Ezt hogy érthetem? Az esélymérőtől függ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dóri!

      Igen, van egy esélymérő határ, ami általában 65.
      De minden végigjátszásunk elején a jelmagyarázatnál ott van, hogy az aktuális epizódnál ez mennyi.
      Ha itt feltekersz, akkor látod.

      xoxo T

      Törlés
  10. Helló!
    Sajnos nem láttam meg időben ezt a bejegyzést, így elbuktam az Armin képemet 😯
    Következő végigjátszásOKnál felnézek 😀
    Mindenkivel megszerzem, eskü 😀

    VálaszTörlés
  11. Szia! Az étterem után hol van Ros? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      A suliban gondolod? A játék nem sablonszerűen generálja, hogy hol bukkannak fel a karakterek.

      xoxo T

      Törlés
  12. Sziasztok !
    Kellemesen csalódtam ebben az oldalban nem vártam hogy ennyire aktívan foglalkoztok a játékkal kapcsolatban :D
    Lenne egy kissebb javaslatom az oldalhoz:
    ez nem más mint kiírni a pozitív illetve negatív válaszokhoz mennyit adnak illetve mennyit vesznek le az esély mérőből :)
    Óriási pacsi az alkotóknak az oldalért és minden játékos köszöni nektek hogy aktívok vagytok

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Csenge!

      Nagyon örülünk, hogy pozitívan csalódtál bennünk.
      Általában 10-et esik vagy csökken az esélymérő, néha ötöt.
      Megfontoljuk a javaslatod, de sokat nem tudunk ígérni, mert mind a ketten egyetemisták vagyunk és nem egyszerű az átlagot is tartani és az oldal színvonalát is. Ráadásul Violet (a szerencsés!) külföldön tanul és amikor itthon van, szívesebben van a családdal, kevesebb ideje jut az oldalra, de ez érthető.
      Megpróbálunk valami változást eszközölni és majd kiserül mi lesz belőle.

      Neked pedig további jó csábítást!:)

      xoxo T

      Törlés
  13. Mindjárt elbőgöm magam. Mindent úgy csináltam, ahogy itt van, de nem kaptam képet. Szörnyű érzés :"D

    VálaszTörlés
  14. nagyon jó h megcsináltad ezt az oldalt mert nagyon jó ha meg tudom nézni a válaszokat amikben nem vagyok biztos

    VálaszTörlés
  15. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  16. Amikor Lisander és Castiel a véleményünket kérdezi a zeneszerzéssel kapcsolatban ott mind kettejük képéhez a C választ kell adni. Én most buktam el ezen a Castieles képemet... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Melyikre gondolsz pontosan?
      Mert az egyiknél ott van, hogy képhez vezet, de lehet nem azt nézem, mint amire te gondolsz.

      xoxo,
      Vanessza

      Törlés
    2. Általában Lisander ír egy szöveget, én pedig zenét szerkesztek hozzá. Azon gondolkodtunk, nem lenne-e jobb, ha fordítva csinálnánk.
      Itt a C válasznál ott van, hogy Lisander képhez vezet, ezért azt hittem, hogy Castielnél semmiképp se azt válasszam.
      Nyilván az én hülyeségem volt, csak hátha van még aki ilyen nyakatekerten gondolkodik, mint én.

      Törlés
  17. Heló! :) Amikor Castielnél megadtam egy helyes választ és együtt mentünk be a terembe akkor Lysandernél levitte a mérőt.

    VálaszTörlés
  18. Halihó!
    Én is Natanielnél követtem mindent, de nem kaptam meg a képet, és másodjára játszottam végig az epizódot...Talán az a probléma, hogy elment a lányokkal? Nem tudom, de most megpróbálom még egyszer kivinni, csak annyi, hogy nem veszek AP-t, így gyakorlatilag 1 vagy 2 hónap, mire kiviszek egy hosszabb epizódot. Ha tudjátok mi lehet a baj, érlek segítsetek :'(

    VálaszTörlés
  19. Yahoo

    Én Kentinnel játszom épp az epizódot és van egy olyan lehetőség hogy el lehet vele menni futni amibe bele is egyeztem de az epizód során nem dobta fel a lehetőséget hogy megvehessem a futócipőt és most elakadtam a játékban mert nem mehetek el futni a cipő nélkül, de semmi mást sem tudok csinálni, teljesen beakadt annál a résznél a játékom. Van valami tipped, hogy mit tudok csinálni? Te hogy szerezted meg a cipőt, mert se a bazárba, se a butikba nincs nekem és a játék sem küldött el, hogy megvegyem a cipőt. Előre is köszi a választ.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is így jártam és én se tudok semmit csinálni. segitség?

      Törlés
  20. Vegig jot nyomtam megse kaptam keprt Lyssep :((

    VálaszTörlés
  21. sziasztok egy kis segitség kéne
    Kentinnél a cipőt hol lehet megvenni? mert sehol se volt....se bazár se butik sehol. help. mert nem tudok tovább haladni a játékban..nem is értem
    előre is köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helló! Én akkor tudtam megvenni a futócipőt amikor Rosa odaadta a randiruhát.

      Törlés
  22. Rosaval való ezen beszélgetésnél az A válasz nálam +5-öt adott

    Tudom, hogy félelmetes, de valld be, hogy színesebb így az élet!
    A. Az biztos… /
    B. Nem tudom. Azóta mindig ideges vagyok… Ráadásul rosszul alszom. /

    VálaszTörlés
  23. Bocsánat a random megjegyzés miatt, de Nathaniel jól ki van gyúrva a képeken😅

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok! ^_^

    Valaki meg tudná esetleg nekem mondani, hogy az új ap számolós rendszerben mennyibe kerül az epizód? :D

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm