Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2016. július 24., vasárnap

19. epizód - Váratlan találkozások



Karakterünk úgy dönt, hogy bevásárol, minekután lejárt a szobafogsága a Debóra-incidens miatt, és szeretne ajándékot venni pár barátjának. Elsősorban Alexynek és Rosaliának.

Kiválaszthatjuk, milyen cipőben induljunk a sétánkra. Ha a magassarkút választod, később Dake-től kapsz egy kék cipőt, ha úgy döntesz, hogy vele maradsz.
szandál 36$

magassarkú 75$

Dake ajándéka









Nekünk lehetőségünk van kiválasztani még két fiút (Castiel, Lisander, Armin, Kentin, Nataniel) és egy lányt (Viola, Iris, Kim, Melody) az osztályból.
A lányoknál egyszerű dolgunk lesz: egy kulcstartót vehetünk 15$-ért a kiválasztottnak a Clara's-ban.

->Castiel: póló vagy kulcstartó, az utóbbi viszi fel az esélymérőt. A Julienben lehet venni 15 dollárért.
!Fontos!: ha Castielt választod, a másik srác ne legyen Nataniel! Csak viszályt szül.

->Lisander: jegyzetfüzet vagy szerkentyű. A szerkentyű viszi fel nála az esélymérőt, és nem a jegyzetfüzet. Valamiféle matrica, ami zenélni kezd távirányító hatására, ha nem találjuk az elvesztett dolgot(?). Jópofa. 20 $-ért kapni a Vingirben.

->Armin: hát persze, hogy videójátékot szeretne. Csak nehogy FIFA-t válassz :) A SoulSacrifice a nyerő, 20$.
!Fontos!: mivel Alexy alapvetően kap ajándékot, Armin féltékeny lesz, ha rá nem gondolsz.

->Kentin: plüssjátéknak örülne (15 zöldhasú). Ha már egyszer kaptunk tőle egy Teddyt, mikor elment a gimiből, nem az ugrifülestől fog hasra esni :)

->Nataniel: könyvmolynak könyvet, evidens. 15 dollárocska a Vingirben. Ezenkívül tolltartót is adhatunk neki, ha valakit érdekel, az viszont negatív hatású.
!Fontos!: ha Natanielt választod, a másik srác ne legyen Castiel! Csak azt éred el vele, hogy mindketten dühösek lesznek.

->Alexy: póló vagy fülhallgató. Ha emlékezetem nem csal, a pólónak jobban örül a Julienből (hát persze, mert az drágább...), mint a fülhallgatónak. 30 dollárocska lesz.

Rosaliának az epizód végén kell megvenni az ajándékát. És hogy értelmet nyerjen az epizód címe, összefutunk Dake-kel, akit még a strandon ismertünk meg, és belép a játékba egy régi ismerősünk, Letti, akivel együtt járt a Karakter általános iskolába.

Miközben Dake-kel lógunk, ha szeretnénk, vehetünk új napszemüveget, viszont szép ára van (250$!).
Tündérkeresztanya ajándéka

Szemüveg 1

Szemüveg 2










Jótündérkeresztanyánk megajándékoz minket egy levéltárcával, ha belebotlunk a napszemüveget árusító üzletben. Szerencse dolga.
"Randiruha"
Kétféle képet kaphatunk az epizód során. Az egyik verzió, hogy megpróbáljuk összeboronálni Lettit Dake-kel, hogy lekopjon rólunk. A másik, hogy nem hagyjuk Lettinek, hogy elvegye tőlünk ezt az ausztrál macsót.

saját kép

az angol szerverről
 Most, hogy elköltöttük a pénzünket, itt jönnek a válaszok Dake-nek. Bár véleményem szerint, neki a legkönnyebb örömet okozni.

Dake

Miért ne használnánk ki a lehetőséget, hogy mind a ketten itt vagyunk?
A Köszi, de úgy látom, jó társaságban vagy, úgyhogy nem akarlak zavarni... /
B Jó ötlet! De van már társaságod... / -> #kép Dake-kel később

A (Jaj ne! Nem akarok vele lenni!) /
B (Örülök, hogy együtt tölthetek vele egy kis időt.) / -> #kép Dake-kel később

Nekem nagyon tetszik, úgyhogy megveszem! Neked is jól állna. Te nem szeretnél?
A De, lehet... -->250$ napszemcsiért /
B Nem.Vigyáznom kell a pénztárcámra! /

Megvársz? Elmegyek megkeresni.
A Várj! Kifizetem én a szemüvegedet, ha szeretnéd. -
B Nem, inkább elmegyek veled. + -> #kép Dake-kel később

(Letti) Nem baj, egy hét alatt sok minden történhet!
A (Hmm...Ez érdekesen alakul. Összehozhatnám őket, és akkor Dake végre leszállna rólam.) /
B (Jaj ne! Nem akarom, hogy Letti lenyúlja Dake-et. Jeleznem kell neki, hogy fontos a számomra.) / ->#kép Dake-kel később

12 megjegyzés:

  1. Végre! Belekezdhetek a 19. epibe és költhetem a pénzt! :')

    VálaszTörlés
  2. Mennyi akciópont kb?
    Ui. Nagyon szeretem a blogot^^

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok.az lenne a kérdésem már elolvastam mik történnek az epi.be.de valahogy én hónapok óta csak körbe járok az üzletbe és senkivel se találkozom csak az ap.im fogynak le.se ajándékot nem tudok venni se semmi nem történik.legalább 200ap.m ment már el a butikba.feladatomnál még mindig az van h vegyek alexynek valamt meg a kiválasztott fiúnak mégse tudok semmit megvenni.ha tudnátok segíteni nagyon megkosszonném.üdv Sandy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden hova be kell nézni először és utána enged ajándékokat keresni

      Törlés
  4. Sziasztok az lenne a kérdésem hogy bent ragadtam az áruházban hónapok óta csak körbe körbe járok de senkivel nem találkozok es nem is tudok ajándékot s venni a feladatom azt irja vegyek ajándékot alexynek és egy fiúnak akit kvalasztottam.de nem tudok.és rengeteg ap.m Elment már.ha tudnátok sgiteni megkosszonném.(dollárom is elég van.nem lehet az a baj)előre is köszönöm szépen 😊.üdv Sandy

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Szia Sandy! Velem is ugyanez volt, több száz ap elment de semmi nem történt. Én úgy oldottam meg, hogy törtênet módosító visszajátszással újra játszottam a 18. Epit. Lehet, hogy a másikkal is ment volna, de én ezzel csináltam. A 18. és 19. epihez összesen ötszáz ap kellett.

    VálaszTörlés
  7. sziasztok. az elején mikor kerestem az ajándékokat akkor bementem a clarasba és most nem tudom megvenni arminnak a videójátékot. Ilyenkor mit kell tenni, tudna valaki segiteni?

    VálaszTörlés
  8. Komolyan, zseni vagyok😂😂 Olcasom a poszt elejét, veszünk ajádékokat blablabla visszamegyek. Nataniel a kedvencem, ezért persze neki akartam ajándékot venni, és még kiválasztottam Castielt, hogy ne legyen dühös. Nem tudom kiválasztani, hogy mit vegyek, ezért visszajövök ide. Erre mi az első amit meglátok? "ha Nataneilt választod, ne Castiel legyen a másik!" 😂😂 Büszke lehetek magamra😂...

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok. Azt szeretném kérdrzni hogy hól kapom meg az elveszett kupont amit Iristől kaptam?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem azóta megtaláltad, de egyébként a játékboltban ^^'

      Törlés
  10. Sziasztok meg szeretném kérdezni mi a teendő , 7 akció ponttal éppen hogy át léptem a következő epizódot és nem adta meg a kötelező pontokat hogy tudjak játszani de miért ? Így hogy folytassam ez járna mit kell tennem ilyenkor ? Hiába írok emailt vagy üzenek nekik itt ott nem tesznek semmit :/

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm