Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2017. február 25., szombat

Következő epizód + új jelszó

Kedves Olvasók!

Elnézésetek kell kérjem, a következő epizód hamarosan kikerül, de biztosan nem lesz azonnal végigjátszás. Napok óta valami nyavalya gyötör, nem szoktam sokat aludni, de most alig néhány órát tudok ébren tölteni...
Viszont ha írnátok majd kommentbe néhány párbeszédet, minél előbb megpróbálom megcsinálni.
Sajnos, de igazából ez nem az, Violet a tanulmányait végzi, így ő most passzív szerkesztője csak az oldalnak.

Köszönöm a türelmetek.







Néhány fórumon, egyéb játékos oldalon elszaporodott a fiókfeltörés, ezért egy kis segítséget hoztam nektek, hogy meg tudjátok magatok védeni az ilyen támadások ellen.

Jelszó öt lépésben
A könnyen megjegyezhető, mégis megfelelően biztonságosnak tekinthető jelszó megalkotásához kövessük az alábbi lépéseket:

1. Vegyünk legalább egy tíz szót tartalmazó mondatot (vagy többet), és jegyezzük meg azt.
Például: „Csábításból jelessel játszani igazán jó dolog. Én már nagyon régóta játszom vele és követem ezt a blogot is.”

2. Az első karakterek alapján hozzuk létre kódunkat, ez példánk szerint: csjjijdémnrjvékeabi

3. Helyezzük el benne a nagybetűket: CsjjijdÉmnrjvéKeabi

4. Egészítsük ki számmal (írjuk bele szerencseszámunkat, vagy egyes karaktereket cseréljük számra - itt én a kis e és é betűt cseréltem 3-asra): CsjjijdÉmnrjv3K3abi

5. Végül helyezzünk el benne pár speciális karaktert is (például a mondatvégi írásjeleket): Csjjijd_Émnrjv3K3abi<3

Ha többet szeretnél erről tudni, kattints a LINKRE.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm