Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2016. december 31., szombat

Boldog új évet kívánok

Kedves Olvasók! 

Minden évben eljön ez a nap! Sokan buliba készültök, néhányan otthon töltitek a napot, esetleg érettségire, felvételire, egyetemi vizsgákra készültök és csak a tanulás. De éjfélkor koccintsatok és gondoljatok arra, mennyi mindent elértetek és még mennyi mindent fogtok! 


Minden év egy új kezdet is!

Nekem sok mindent tartogatott ez az év. A magánéletben is számos nagyszerű dolog történet velem, sok sikert is elértem, és annak ellenére, hogy sokan azt hangoztatták, hogy 2016 a legrosszabb év volt, én nem éreztem annak. Nehézségek mindig vannak, meg kell tanulni együtt élni vele.

Egy nagyszerű blogszerkesztő társra leltem, Violet személyében, akinek szintén teljesült az álma, és abban az iskolában tanulhat tovább, ahol mindig is szeretett volna. Remélem Nektek is teljesültek a vágyaitok! 
Nekem igen, mert amikor elindítottam ezt az oldalt, akkor azt szerettem volna, hogy tudjak Nektek segíteni és ne érezzétek magatok elveszve a végigjátszások során. A fergeteges hócsata bejegyzés alatt megmutattátok nekem, hogy milyen sokan követitek az oldalt, és nagyon megmelengette a szívem, hogy ennyi embernek segít ez az oldal. 
Remélem mindőtöknek sikerült megszerezni az ajándék öltözetet, ha nem, akkor írjatok nekem e-mailben, és szívesen küldök Nektek annyit, amennyi hiányzik. Fontos az összetartás! 

No, egy kicsit hosszabbra sikerült az összegzés, mint szerettem volna, úgyhogy le is zárom és Mindenkinek sikerekben gazdag új esztendőt kívánok, váljanak valóra a kívánságaitok! 

1 megjegyzés:

  1. Köszönjük :D A sok segítsègèrt is ^^
    Neked is sikerekben gazdag Boldog Új Èvet Kívánunk :3

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm