Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2017. január 2., hétfő

Ötlet - történetek


Kedves Olvasók!

A minap rátaláltam egy facebookos csoportra, ahol sok fanfiction és egyéni történet született a Csábításból jeles keretein belül. Hosszabbak-rövidebbek, viccesek és szomorúak egyaránt.
Arra gondoltam, hogy ha lenne kedvetek hozzá és volnának olyan vállalkozó szellemű emberek, akik szívesen megosztanák az írásaikat másokkal, akkor az oldalon bevezetnék egy Történetek részt, ahova be tudjátok küldeni az írásaitokat, meg lehet vitatni, kinek mi tetszett benne (ha a szerző kér egyéni véleményt tőlem, akkor szívesen adok - első sorban stilisztikailag és szerkezetileg, nem tudom, említettem-e már Nektek, de tanárnak (magyar és történelem) készülök, így ebből a szempontból korrekt értékelést tudnék adni, ami a javatok szolgálná), miben fejlődjön még a szerző, mik az erősségei, mennyire ügyes :D

Új évi fogadalmam, hogy megpróbálok úgy élni, hogy minél több új dolgot kipróbáljak és segítsek másoknak:D Ezért is gondoltam ilyesmi kezdeményezésre.

Írjátok le kérlek, hogy mi a véleményetek erről az egészről! Lenne-e olyan, akit ez egyáltalán érdekel:D A hógolyózás alatt megmutattátok nekem, hogy mennyien olvassátok az oldalt, ezért is vélem úgy, hogy a történetek nem csak fognák a virtuális port, hanem valóban el is lennének olvasva:D

A beküldés e-mailben történne, és én tenném ki a szerző nevének feltüntetésével, ha szeretné, még a CSJ karaktere is felkerülhet a blogbejegyzés mellé:D Kép, mini bemutatkozás róla, meg minden olyasmi, amit szeretne. Úgy vélem, ez megbeszélés kérdése csupán.

Valamint ha igényt tartotok rá, szívesen írok személyre szóló történeteket, amihez néhány feltételnek teljesülnie kell:
  • Írd meg e-mailben (csabitasboljelesnektek@gmil.com), milyen jellegű történetet szeretnél (romantikus, sci-fi, erotikus, thriller, stb)
  • Küld el a karaktered képét, abban a ruhában, amiben szerepeltetni szeretnéd a történetben
  • Jelöld ki a fiút, akivel szeretnéd, hogy meg legyen írva a történet
  • Egy-két kulcsszót, vagy fontosabb momentumot írj le, add meg esetleg a címet, amiről szeretnéd, hogy szóljon a történet, pl.:
    1. Castiellel AC/DC koncertre megyünk, mert ezt adtam neki karácsonyra. A koncert után felmegyünk hozzá, és beszélgetünk, megtanít gitározni és egymásba gabalyodunk.
    2. Nataniel vs Castiel, csata, harag, csók, szerelem, tél, sípálya, osztálykirándulás
    3. Alexyvel Párizs utcáin platinabankkrátyával (cím)
Kérlek, kérlek szépen, írjátok meg a véleményetek erről az ötletről :D


U.i.: Van köztetek nagyon ügyes szerkesztő, aki tudna segíteni a blog kinézetét kicsit felfrissíteni?

7 megjegyzés:

  1. Szia! Nekem nagyon tetszik az ötlet. Szívesen küldenék is be, és olvasnék is ilyen történeteket. Esetleg azt a facebook-os csoportot megadnád, ami ihletet adott?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)

      Jaj, ennek nagyon örülök!
      Írj egy e-mailt kérlek és ott átküldöm:)

      xoxo,
      T

      Törlés
  2. Hello!
    Szerintem ez egy remek ötlet. Én például olyan bajban vagyok, hogy tök szívesen olvasnék csjs blogokat, de nem találok. :) Illetve én is szívesen küldenék be blogot.
    Puszi: Rowena

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Jaj de jó! Azt hiszem akkor neki is állok megcsinálni a hétvégen az új részt az oldalra:)
      És talán meglepetés történettel is kesveskedem Nektek a nyitás alkalmával:)

      xoxo,
      T

      Törlés
  3. Szia! :-)

    Szerintem nagyon jó ötlet!
    Igaz, nem szoktam csj-s történeteket írni, de olvasni nagyon szívesen olvasnék már valami jó kis sztorit.

    A blogod meg fantasztikus!
    Rendszeresen szoktam látogatni és sok segítséget nyújtanak a bejegyzéseid.

    A blogod stílus váltásában nagyon szívesen segédkeznék, ha rám esne a választásod. ;-)

    Üdvözlettel az egyik hűséges olvasód:
    LinChan

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)

      Örülök, hogy a segítségedre van az oldal:) már megérte megcsinálni!
      Írnál egy e-mailt nekem, hogy megcitassuk a részleteket?:)

      xoxo,
      T

      Törlés
    2. E-mail küldés megtörtént. :-) ^_^

      Törlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm