Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2017. január 25., szerda

Új verzió!

Sziasztok!
Lehet ma többen érzékeltétek, hogy nem lehet(ett) belépni a játékba. Ennek oka, hogy kezdik elérhetővé tenni a béta tesztelők által már korábban látott oldalt.
Én azon szerencsések között voltam, akiket beválogattak, elég sok probléma volt kezdetben, nem bírta el a rendszer a sok tesztelőt. Remélem ez a hiba most már teljesen ki lesz küszöbölve és úgy folytathatja mindenki a Csábítást, mint eddig :D

Közületek valaki bekerült a tesztelők közé? :)





Castiel lábát eddig még sosem láttam, el sem hiszem, hogy így is láthatom :D 

9 megjegyzés:

  1. Szia Vanessza!

    Én azok a szerencsések közé tartoztam akik tesztelhették a játékot. ^_^
    Számomra ez hatalmas megtiszteltetés volt! ^_^

    Üdv.: LinChan

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elég hamar hozták, nem? Nem is lett sok javaslat téve (szerintem) a béta teszt során az oldalon, ami lett is, azt is nagyon hamar javították. Szóval meg vagyok elégedve teljesen :D

      xoxo,
      T

      Törlés
    2. Szerintem túl hamar hozták. Mág mindig nagyon sok apró hiba van ami számomra rontja a játék élvezhetőségét. Remélem hamar javítani fogják a hibákat.
      Ezeket leszámítva nagyon tetszik az új kinézete és a grafika.

      Törlés
    3. Szerintem is kicsit elkapkodták a dolgot, mert azért van még mit javítani... Az én esetemben (nem tudom kinél még) de az ajándék képeimet egyáltalán nem hozza be csak tölt és tölt majd kidobja, hogy valamilyen nevezetű hiba van, jelenleg meg kéne vennem egy telefont a bazárban ami eddig ott is volt, viszont nem vettem meg, mert nem volt pénzem, most meg kiírja, hogy jelenleg nincs elérhető tárgy mikor az a feladatom, hogy vegyem meg... a margarétás játéknál meg teljesen mindegy mire kattintok úgysem azt fogja letépni. :/ Viszont a gardrob sokkal jobb lett végre látom mit is veszek fel az apróbb tárgyak esetében! :D A butik is jobban tetszik valamint a szereplők és az epizódok témakör sokkal jobb lett. A karakter arckifejezése kiválasztásánál is jobb a mostani megoldás. Úgy kb. ennyi a véleményem lett sok-sok jó dolog, de van ami azért régen jobb volt, és remélem idővel az általam leírt problémákat is kijavítják, a bazáros problémámra tud valaki valami megoldást? :)

      Törlés
  2. Én is azon szerencsések táborát erősítem, akit beválogattak a tesztelők közé és nagyon örültem neki, meg persze hatalmas nagy megtiszteltetés is volt a számomra!*-* Az ajándéknak meg külön örültem amit csak mi, Béta verzió tesztelők kaptunk:) Nagyon tetszik és különleges is számomra^^ Alapból nagyon szeretem az ilyen dolgokat:)

    Egyébként akkor ezek szerint vannak olyan játékosok is akik jelentkeztek de nem válogatták be őket?:O

    VálaszTörlés
  3. Én ugyan nem voltam tesztelő nem is akartam lenni, de uh, van lába Castielnek! Bár be kell vallanom, nekem a réfi játék graffika nekem sokkal jobban bejött.

    VálaszTörlés
  4. Hmmmm
    Mondjuk az újítással általában az a baj, hogy nem bírja el azt a hatalmas mennyiségű felhasználót, akki addig is használta a felületet.
    Megmondom őszíntén, én azt is vártam, hogy a karakterek újra lesznek rajzolva. Valljuk be, rájuk fér egy kis frissítés...

    A ruhaárral nekem az az egy bajom, hogy régen nem kellett ennyit lapozni, egy-két kattintással átláttam mindent. De a nagyobbított dolgok nekem is tetszenek:) *nagymamamoromba fogok még ennek ennyire örülni:)*

    Ha valami nem elérhető, próbáld frissíteni, hátha segít.
    Vagy írj az egyik adminnak.


    xoxo,
    T

    VálaszTörlés
  5. Én is azon szerencsés emberek között voltam akiket beválogattak. Most,hogy kiadták még mindig sok a probléma,még idő kellett volna hozzá. De ez a moderátorok de főképp az adminok döntése volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit kezdem azt feltételezni, hogy azért tették közzé ilyen hamar, mert több szem többet lát. Hiszen még mindig kinn van a béta verzió, szóval biztosan lesznek változások - legalábbis remélem, mert egy-két dolog még mindig nem tetszik.

      Törlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm