Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2015. október 31., szombat

13. epizód - Felcsavarjuk a hangerőt (első rész)




Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi
(ha alacsony és magas egyszerre van, akkor a határ 65)

Rövid történet: Megtudjuk, amire az előző rész óta annyira kíváncsiak vagyunk: ki a rejtélyes idegen, akivel Ambert csókolózni láttuk. Azonban nem csak az „új” fiúval kell foglalkozni, hanem meg kell szerveznünk egy koncertet, ami nem kis feladat! Össze kell hoznunk az ellenségeket egymással egy nagyobb jó érdekében. Vajon sikerül?

Tündérkeresztanya:  Hi-fi (öltözőknél találkozhatsz vele)

Pénz: $200 ruha (ha igent mondasz Alexynek a vásárlásra)

AP fogyasztás: 100 - 250


K Ö Z Ö S   K É P   A   F I Ú K K A L,  H A  M E G   T U D O D   G Y Ő Z N I   Ő K E T,  
H O G Y  S E G Í T S E N E K !


randiruha
Csapat választás a takarításánál:
Rosalia (nincs esélymérő csökkenés) → létra a kertész klubba
Lisander (Nataniel/Castiel -10)
Armin (Lisander -8)
Nataniel (Lisander/Castiel -10)
Castiel (Nataniel/Lisander -10)


Új helyszín: pince




Nataniel
Jogom van rá, hogy rossz hangulatban legyek!
A. Igen, de zavar, hogy a tegnapiak miatt van rossz kedved... /
B. Mondtam már, hogy sajnálom...! +
C. A semmin is felhúzod magad... Mint Castiel! -

Karakter beszél
A. Megbíztak, hogy gyűjtsek pénzt, hogy meg tudjuk szervezni a koncertet. Van kedved beleadni? -
B. Ha szeretnéd, hogy legyen koncert, akkor adnod kell egy kis pénzt. Benne vagy? /
C. Egy kis aprót, legyen szíves! /

Szeretnéd, hogy veled menjek?
A. Igen, az jó lenne! +
B. Nem kell, egyedül is el tudom intézni. /

Jobb minél előbb megcsinálni! Az utolsó pillanatban nem szoktak jó munkák születni!
A. Ne gondolj állandóan a tanulásra! Gyere, és segíts nekünk! → képhez vezet
B. Tényleg, nekem is meg kéne csinálnom. NEM LESZ KÉP A VÉGÉN!



Castiel
Úgy nézek én ki, mint aki tenni akar valamit a suli érdekében?
A. Nem. Hülyeség volt megkérdeznem... +
B. Hát, igen! -
C. Ha jó kedved van, akkor igen... /

Karakter beszél
(Én beszélek.) +
(Hagyom, hogy Alexy beszéljen.) -
(Hagyom, hogy Iris beszéljen.) +
(Hagyom, hogy Kim beszéljen.) -

Kíséretre van szükséged, hogy megkérj? Általában egyedül is elboldogulsz...
A. Nem az én ötletem volt... -
B. Mindent bevetek az ügy érdekében! /
C. Ma nem vagy túl jó hangulatban, úgyhogy inkább nem kockáztatok! +

Úgy eltűntél az előbb, hogy oda se tudtam adni a félretett pénzemet.
A. Oh, köszi! Már azt hittem, hogy hagyod, hogy mi fizessük az egészet. -
B. Remélem, sokat adsz, különben nem jutunk messzire... +
C. Szuper! Mennyit tudsz beleadni? /

És mit nyerünk vele ezzel?
A. Ez lenne a heti jócselekedeted! → képhez vezet
B. (Mosolygok, ahogy Rosalia javasolta.) + vagy / csak akkor lesz kép, ha 70 feletti az esélymérőd



Lisander
Oh... Erre nem gondoltam!
A. Megértem, ha nem szeretnéd... /
B. Gondoltam, ti ingyen is vállalnátok. -
C. Na, benne vagy? Részt veszel, akkor? +

Ha jól tudom, sikerült meggyőznötök Castielt!
A. Igen! Szerencsénk volt! -
B. Sikerült, ami neked nem! Nem semmi! -
C. Még most se értem, hogy sikerült! +

Rosa kérdezi
Na, mit csináljunk?
A. Megvárjuk a srácokat. Nem? → képhez vezet
B. Mindenki elment? NEM LESZ KÉP A VÉGÉN



Kentin
Haha! Még mindig nem emlékszel?
A. Hadd gondolkozzam! + vagy /
B. A pápaszemesre gondolsz? -

Ne légy csalódott, továbbléptem. És bosszút állni Amberen a tervem része volt. De nem feledkeztem meg rólad és a kedvességedről, meg az együtt töltött időről sem. Ha gondolod valamikor megismételhetjük!
A. Amikor szeretnéd! /
B. Inkább nem! Nekem jobban hiányzik a régi Ken! /



Armin
What kind of sorcery is this ?
A. Katonai iskola, Armin, katonai iskola... + vagy /
B. „What” micsoda? „What” micsoda? –

Akkor ez egy „level up”! Mint a pokémonoknál...
A. Hát.. Igen, úgy is mondhatjuk... -
B. Hahaha! Erre nem is gondoltam! +

Bárcsak létezne „motherlode” kód a való életben is... Akkor nem lenne ilyen problémánk.
A. Super Marioval is játszol? -
B. Sims-el is játszol? + vagy /
C. Zeldával is játszol? -

Épp hazaindultam... Mindenképp szükségetek van rám?
A. Igen! Nem sokan maradtunk már a suliban... / NINCS KÉP A VÉGÉN
B. Nem feltétlenül, de gyorsabban haladnánk, ha te is ott lennél! → képhez vezet

Hol lehet szükség létrára?
A. A tornateremben? Hogy összeszedjük az elakadt labdákat?
B. Az udvaron? Hogy fel tudjunk mászni a tetőre?
C. A kertben? Hogy meg tudjuk metszeni a fák ágait? +

Képzelem! Mondjuk Lisander és Rosalia tudtak volna segíteni!
A. Igaz, de veled sokkal jobb! +
B. Igen, még szerencse, hogy itt vannak! /



Alexy
Mindegy mit válaszolsz neki, semleges.
Ha elmész vele vásárolni, 5-10 pontot esik az esélymérőd Castielnél, amennyiben az erősítős pénzből ruhát veszel.



Rosalia
Mit kellene most csinálunk?
A. Meg kéne várni a fiúkat, nem? → kép
B. Elmenni?






13 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én megvettem a ruhát mert voltak benne olyan darabok amik tetszettek. Ettől még meg tudom szerezni a képet?
    Mert már majdnem megvan ismét a 200$ mmost tartok 196$-nál ugyhogy holnap meg lesz,de nem találom Peggyt. Beszélnem kellene vele mert irt a karakteremről egy cikket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké már megoldottam,és ugyanugy fojtatodik az epizód. :)

      Törlés
    2. Szia, hogy oldottad meg? :O Elkövettem azt a hibát, hogy bementem Alexyvel, hogy ha esetleg összegyűjtöm a 200$-t, akkor ugye nem leszek megölve? Ha tudtam volna, hogy nincs választási lehetőségem abban hogy megveszem-e a ruhát, vagy sem akkor tuti nem megyek vele, az is hogy ilyen hamar bezárt a játékban a hangszerbolt, az is idegesít kicsit. Mivel már másnap van a játékban...

      Törlés
  2. Szia!
    Castiel mondja a pakolásnál, " ha a dobozok mögött csinálnák észre se vennének" (vagy valami ilyesmi)Mire megkérdőjelezzük erre ő
    "Ki mondta, hogy nem gondoltam komolyan?" Válaszlehetőségek:
    A: Tudom,hogy nem
    B:Miért komolyan gondoltad?
    Nemtudom, mit válasszak :(

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem ezek semlegesek és azért maradtak ki, de nem vagyok 100%-is biztos ebben.

    xoxo,
    Vanessza

    VálaszTörlés
  4. Szia. A pincetakarításnál a kiszemeltedet választod nő +10-el de a másik kettőnél csökken -10-el.

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok, Nathanielnél kimaradt egy rész, ahol kérni kell tőle pénzt.
    https://imgur.com/vrzNDph
    Az 'A' opció nem jó, levont tőlem 4%-ot az esélymérőből, ebből feltételezem, hogy a 'C' lesz a jó megoldás. Nataniel azon bukott ki hogy nem ő szedhette volna össze a pénzt a koncertre. Szeretem őt, de nehéz rajta kiigazodni. :/

    VálaszTörlés
  6. Az elején Amber és Kentin csókolózott és utána Amber megfenyegett. Ott két válasz lehetőség van:
    a) Nincs ingyen a hallgatásom...
    b) Most viccelsz? Nem tudom nem kihasználni ezt a nagyszerú lehetóséget...
    És itt akkor mind a kettő válasz semleges?

    VálaszTörlés
  7. Hányadik epizódban lesz az első csók?

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm