Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2015. október 26., hétfő

Megnyitottunk

Sziasztok! 

Ezt a blogot azért hoztam létre, mivel a korábbi segítő blog nem aktívkodott mostanában és úgy vettem észre, van igény arra, hogy fent legyenek a válaszok. (http://csabitasboljelessegitseg.blogspot.hu/) Remélem hasznosnak fogjátok találni és lesztek páran, akiknek segítséget tud nyújtani az itt fellelhető epizódok menete. A korábbi epizódok megoldásait ott találjátok, igyekszem azonban itt is lefordítani és feltenni őket, hogy egy helyen mindent elérjetek.
Nem tudom, eddig hogy működött a magyarra fordítás, én személy szerint egy kedves angol anyanyelvű ismerősöm segítségét fogom kérni, mivel ő is hasonló blogot vezet. (értsd: az ő verzióját fogom lefordítani magyarra, így lehet, hogy nem pontosan ugyan azok lesznek a válaszok) Igyekszem azonban pontos lenni és örömmel venném, ha lenne köztetek olyan vállalkozó szellemű egyén, aki társulna velem, vegye fel a kapcsolatot bátran!

E-miail cím: csabitasboljelesnektek@gmail.com

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én nagyon szívesen állok a rendelkezésedre :) Már egy ideje én is hiányoltam a frissítéseket, és gondolkodtam valamiféle folytatáson.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Adj egy e-mail címet és lelevelezzük a dolgokat!:)

      xoxo T

      Törlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm