Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2015. október 31., szombat

20. epizód - Első felvonás - a kulisszák mögött


Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi

Rövid történet: Ki ne hallott volna már arról, hogy színdarabot adjon elő az iskola a szülőknek. Karácsonykor, anyák napján és egyéb ünnepekkor ez mindenhol szokás. Azonban most egy spontán darabról van szó, ahol a főszereplő kérdése komoly jelentőséggel bír! Vajon csattan el csók a színpadon? Vagy ölelés, könnyek és vidámság lesz a főszereplő? Amber ismét áskálódni fog ellenünk vagy végre megnyugszik?

Tündérkeresztanya: Színházat jelképező maszk (B teremben találkoztam vele, amikor Violát és Kimet kerestem. A választól függ, melyiket kapod meg)
       A.     Machbet (szomorú maszk)
       B.     Hamlet (vidám maszk)


Pénz: randiruha $115

AP fogyasztás: 100-350

Ebben az epizódban a döntésid kihatnak a következő epizódra is. A darabtól függően a következőben képet szerezhetsz:
A. Piroska és a farkas. (Kentin és Castiel)
B. Alice Csodaországban. (Lisander és Armin)
C. Csipkerózsika. (Nataniel)




Minden fiúnál két kép szerezhető meg!
Újrajátszáskor minden kép megszerezhető, ha az elején másik fiút választasz!



Nataniel
Nem is gondoltam, hogy valami nagyszabású darabot adunk elő.
A. Biztos, jó lesz! +
B. Akkor másik darabot kellett volna választanom... -

Igen... El sem tudom képzelni, mekkora katasztrófa lett volna, ha a „Piroska és a farkast” választjuk.
A. Akkor jól tettem, hogy erre voksoltam. +
B. Pedig aranyos történet a „Piroska és a farkas”. -
C. Ne is mondd! Biztos, kiugrottam volna az ablakon. /

Oh! Nem szeretnél esetleg mással is próbálni? Sosem árt egy kis plusz próba.
A. Köszi, de egyszer is elég lesz! -
B. Úgy gondolod? Na jó, akkor szívesen! +

Lehetőség
A. Ütöm az ajtót.  illusztráció
B. Hangosabban kiabálok. /

Lehetőség
A. A szívem majd kiugrik a helyéről! Ez borzalmas!  illusztráció
B. Nem mondok mást. /



Castiel
A végén még itt hagyom ezt a hülye sulit!
A. Hurrá! Szuper! -
B. Miért? /

Ha a helyedben lennék, kihasználnám a helyzetet, mielőtt meggondolom magam!
A. Ez kedves tőled, de köszönöm, nem. Ahogy mondtad, a kislányoknak otthon kell lenniük ilyenkor. / → több dialógus
B. Nos, akkor jó lenne, örömmel! /

Szerintem ez a történet, amelyben mindenki bolond, jól illik a sulinkhoz. Nem gondolod?
A. Hé, mi nem vagyunk mind bolondok! -
B. Egyesek esetében igaz, amit mondasz. -
C. Tökéletesen igazad van. Téged például jól el tudlak képzelni Kalaposként. +

Ha végül a farkas eszi meg a vadászt, igaz is lehet
A. Jaj ne! Happy end kell legyen! /
B. Nem lenne rossz! -
C. Elég fura ötleteid vannak! +

Mit csinálok itt? Hmm... Mondjuk úgy, hogy ha néhány perccel korábban érkezel, akkor bejött volna a terved.
A: Mondtam már, hogy nincs semmiféle tervem! +
B: A fenébe! Lemaradtam róla, hogy átöltözöl? -
C: Huh, megúsztam egy horrorjelenetet! /

Tényleg? Érdekes...
A. Látom, téged csak ez érdekel...
B. Miért van az, hogy ha én öltözöm kihívóan, az téged nem érdekel?

Lehetőség
A. Ütöm az ajtót. → illusztráció
B. hangosabban kiabálok. /

Lehetőség
A. szeretnék olyan nyugodt lenni, mint te. /
B. Nem mondok mást. → illusztráció



Lisander
Mert a nagy klasszikusokat szeretem.
A. Mint a Rómeó és Júlia? -
B. Mint a Cyrano de Bergerac? /
C. Mint a Phaedra? +

Sikerült megszerveznünk egy koncertet. A színdarab már nem lehet nehéz ezek után.
A. Azért szerintem nem lesz olyan egyszerű. /
B. Igen, de ez alkalommal nem egyedül lesztek a színpadon. +
C. Dehogy! A koncert sokkal egyszerűbb volt. -

Miért ne? Másokat is hallottam próbálni. Ráadásul még nem volt alkalmam, hogy valaki előtt gyakoroljak. Segítene, ha hallanék egy külső véleményt. Mit gondolsz?
A. Persze, szívesen! +
B. Most meg kellene találnom Kimet. Majd később elmondod! -

Lehetőség
A. Ütöm az ajtót. → illusztráció
B. Hangosabban kiabálok.

Lehetőség
A. Csalódott lettél volna, ha nem kapok jó szerepet? → illusztráció
B. Biztosan jó szerepet fogsz kapni!



Kentin
Nem baj, legalább lesz egy kis akció!
A. Mi lett azzal a Kentinnel, aki félt a verekedéstől? -
B. Nagyon megváltoztál a katonai sulitól... -
C. Lehet, hogy nekünk kell majd egymással harcolnunk! +

Nem. Jobb, ha nem tudja. A végén még emiatt is kigúnyolna.
A. Dehogy, nagyon helyes lettél, biztos, tetszenél neki! -
B .Mi miatt gúnyolna ki? Te tökéletes vagy! /
C. Ja, lehet... Én is nehezen tudok nem úgy nézni rád, mint a régi pápaszemesre. +

Lehetőség
A. Ütöm az ajtót. → illusztráció
B. Hangosabban kiabálok. /

Nem kellene úgy aggódnod. Túlságosan a szívedre veszed!
A. Könnyű neked mondani! Te jó voltál. /
B. Tudom, de én nem tehetek róla. → illusztráció



Armin
(Sóhajt.) Karakternév! Mondj valamit!
A. Hagyj ki a vitátokból! /
B. A Metal Gear túl bonyolult történet lenne... – (+ Alexynél)
C. Azt sem tudom, mi az a Metal Gear! + (- Arminnál)

Na, mindegy... Most már csak azt kell megtudnunk, hogy ki milyen szerepet kap.
A. Én kicsit ideges vagyok tőle. Te nem? /
B. Kíváncsi vagyok, mi lesz belőle. +
C. Remélem, jó szerepet kapok! -

Dehogy, még van egy csomó időnk. Akár az is elég lenne, ha aznap reggel elpróbálnánk.
A. Szerintem túl könnyen veszed ezt a dolgot. -
B. Aztán ne panaszkodj, ha nem kapsz jó szerepet. -
C. Jó lenne, ha én is ilyen könnyen tudnám venni a dolgot! +

Örömmel!
A. Azt hittem, nem szeretsz a szabadban lenni. /
B. Nem szerettél volna játszani? -
C. Ha szeretnél, de akkor siess és kövess minket! +

Lehetőség
A. Ütöm az ajtót. → illusztráció
B. Hangosabban kiabálok. /

Haha, igen, nem látod? Sápadtabbnak nézel ki, mint általában!
A. A hasam fáj egy kicsit. /
B. Nagyon stresszes vagyok! → illusztráció


12 megjegyzés:

  1. Szia. Szerintem sokak nevében mondhatom, hogy nagyon nagy segítség, hogy mindegyik epizódhoz felteszed a blogodra a megoldásokat és ezt nagyon köszönjük. A megoldások tényleg azok, de az akciópontot kevésnek tartom. Nálam elment eddig úgy 300-360 akciópont és még nagyon sok van hátra az epizódból.😢

    Köszönjük a munkádat!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy hasznotokra van:)
      A 100 - 350 közelítő, minden résznél az, mert nem tudni, mennyit kóvályogtat minket a játék.
      Van hogy egyből találkozol a karakterekkel, s van hogy 100 AP megy a kukába:(
      Szóval ezeket amolyan iránymutatásnak szánom csak:))

      xoxo,
      Vanessza

      Törlés
  2. Szia!
    Annál a résznél amikor keresük Lettit és Castiel előbukkan :
    Tényleg? Érdekes...

    Hé! Nehogy most elkezd bámulni a csajokat!
    B. Látom, téged csak ez érdekel...

    c. Miért van az, hogy ha én öltözöm kihívóan, az téged nem érdekel?

    Lehet csak én nem láttom a blogon hogy melyik a jó(+) vagy a rossz(-) esetleg semleges(/), de meg köszöném ha be jelölnéd a helyes választ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia^^ bocsi hogy én válaszolok de a "Hé!Nehogy most kezd el bámulni a csajokat..." pozitív. a B válasz negatív és a C pedig semleges

      Törlés
  3. Szia! Tudom,hogy már befejezted az oldalt,amit nagyon sajnálok. :(
    De nekem tudod hogy minden epizódban van kérdésem és esetleg valahol fel tudnánk venni a kapcsolatot? Vagy már kérdésekre se válaszolsz? :(
    Mert most csak annyi kérdésem lenne,hogy Lys-nél mennyinek kell lennie az esélymérőnek hogy megszerezzem a képet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ha ránézel a későbbi végigjátszásokra, akkor láthatod, hogy itt mennyi az esélymérő. Ahol még nincs kiírva, ott elvileg a helyes válaszokkal minden lehetséges.

      xoxo,
      Vanessza

      Törlés
    2. Nagyon szépen köszönöm!^^

      Törlés
  4. Miért van az hogy az Alice csodaországbant választottam és Nataniellel lettek képeim.A képeket az is befolyásolja ha másnál magasabb az esélymérő?

    VálaszTörlés
  5. Nekem van egy hozzáfűzni valóm van egy választási lehetőség hogy amikor várjuk a szereposztást a végén , 2 dolgot választhatunk. Vagy nem szólalunk meg , vagy valami ilyesmit mondunk hogy bárcsak ne izgulnánk , vagy valami ilyesmi. MEG NE SZÓLALJATOK mert nem lesz meg a 2. kép tudjátok a kezes.Nem bántás képen írom ezt csak nem olvastam , vagy nem láttam... Na mind egy csak gondoltam szólok.

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok, valaki nem tudja, hogy annál, hogy az öltözőben vagy a pincébennél melyiket kell választani? Vagy az mind1? Tudom, hogy már befejezted az oldalt, de bárki válasza nagyon jó lenne, előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindkettő helyszínen más fiúkkal tudsz találkozni. Az alaksorban elvileg ott van Kentin, az öltözőben pedig én Castiellel találkoztam.

      Törlés
    2. Köszönöm szépen!

      Törlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm