Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2015. október 31., szombat

8. epizód - Hajrá, tanulás!





Jelmagyarázat:
+ pozitív válasz, növeli az esélymérőt
- negatív válasz, csökkenti az esélymérőt
/ semleges válasz, nem történik semmi

Rövid történet: A tájfutó verseny még nem érkezett el. Előtte muszáj lesz megfelelnünk a vizsgán, ami egyik diáknak sem a kedvence és még ott van Amber is... De a tanulás mindig lehet romantikus… Csak rajtunk múlik, hogy mennyire és kivel lesz az.

Tündérkeresztanya:  Toast kenyér (az osztályteremben találod meg)

Pénz:   snack: $8
            hashajtó: $20
            randiruha: változó

AP fogyasztás: 100-200



Nataniel
Örülök, hogy tetszik! Szoros volt a szavazás, de végül a tájfutás nyert.
A. Másnak jobban örültem volna, de mindegy. -
B. Tuti, hogy nem mindennapi ötlet! +
C. Tudod, mikor lesz? /

Ne parázz, ezek csak negyedévzáró dolgozatok. Nem dől össze a világ, ha nem sikerülnek olyan jól.
A. Azért nem szeretnék megbukni. +
B. Igaz... Nem kéne annyira aggódnom! /
C. Pszt! Ne beszélj annyit! Koncentrálnom kell arra, amit tegnap megtanultam! –

Elfelejtetted?
A. Igen, teljesen... Mondhatta volna! /
B. Igen, teljesen... Most tuti, rajtam röhög! +
C. Igen, teljesen... Ez egy igazi... –

Nem, most nem tanulok. Könyvet olvasok.
A. Tényleg? Már megszoktam, hogy mindig tanulni látlak... +
B. Tényleg, milyen könyvet? /
C. Nem akarsz szórakozni egy kicsit ahelyett, hogy bezárkóznál olvasni? –

Ahogy látod, nem mindig azt csinálom. Néha szükségem van egy kis pihenésre is.
A. Ja, bár te még a pihenés ideje alatt is olvasol. +
B. Na és, mit olvasol?/

Tudom, de engem ezek a könyvek érdekelnek. Szeretek találgatni, hogy ki lehet a bűnös.
A. Én pedig szeretem elképzelni a fantasztikus regények világát. -
B. Én szeretem az olyan történeteket, amelyben gyakoriak a váratlan fordulatok. Mint a romantikus regényekben. /
C. Tényleg zseniális, amikor apránként felfedezed, hogyan követtek el egy bűncselekményt. +

Egy krimit. Szeretem a bűnügyi regényeket.
A. Mást nem is olvasol? Más műfajok is léteznek! /
B. Én is szeretem a krimiket! Azok a kedvenceim! +
C. Dögunalom... -

Tényleg? Akkor ez közös bennünk! Imádom az ilyen könyveket. Főleg, amikor nem tudjuk a bűnöző nevét a regény elején.
A. Én azt szeretem, amikor tudjuk. -
B. Igen, az szuper, amikor csak később derül ki. +

Néha az az érzésem, hogy azt mondod, amit hallani szeretnék anélkül, hogy tudnád, miről beszélsz...
A. Haha, lelepleztél... -
B. Egyáltalán nem erről van szó. Tényleg szeretem az ilyen regényeket! +

Kezdek kétségbe esni.
A. Lehetetlen, hogy megjavuljon. Ő túlságosan... önmaga. -
B. Soha ne mondd, hogy soha! Bár valóban csoda lenne... +
C. Tekintve, hogy arról a világról ábrándozom, amelyben ő nincs jelen, tényleg nem sok esély van rá... /

Szeretnék, de már megígértem Melody-nak, hogy neki segítek...
A. Jaj, értem... Mindegy, akkor! -
B. Jaj, ne... Nagyon jó lett volna, ha együtt tanulhatunk... +



Castiel
Tényleg? Nem nagy dolog...
A. Nincs sok dolog, ami érdekel, ugye? +
B. Nem tudom, minek is beszélgetek veled. -
C. Én örültem a hírnek! /

Tényleg? Szuper! Megpróbállak nem elveszteni, különben kénytelen leszek téged keresgélni!
A. Nagyon jó a tájékozódási képességem! /
B. A magad nevében beszélj! +
C. Jaj, de vicces... –

Nyugi, csak viccelődtem! Elmondtam volna, ha nem mész olyan gyorsan haza.
A. Jó nagy bajban lettem volna, ha nem futok össze Nataniellel! -
B. Nem tudtad volna a játszadozás helyett azonnal megmondani? /
C. Ez egyáltalán nem volt jó vicc! +

Ne parázz, ezek csak negyedévzáró dolgozatok. Nem dől össze a világ, ha nem sikerülnek olyan jól.
A. Azért nem szeretnék megbukni. -
B. Igaz... Nem kéne annyira aggódnom! /
C. Pszt! Ne beszélj annyit! Koncentrálnom kell arra, amit tegnap megtanultam! +

Nem volt okom rá, hogy beszéljek a dogákról. Nagy lány vagy már, egyedül is el kéne tudnod boldogulni.
A. Nem jellemző rád, hogy segítenél másokon... /
B. Legalább egyszer jófej lettél volna! -
C. Mert veled még sosem fordult elő, hogy elfelejtettél volna valamit?! +

Nem az én hibám, ha mindent elfelejtesz!
A. Képzeld, mi történt volna, ha nem beszélek Nataniellel?! -
B. Nem felejtek el mindent! És attól függetlenül szólhattál volna! +
C. Jól szórakoztál rajtam, mi? Szerencséd, hogy Nataniel szólt nekem! -

Mennyit fizetsz?
A. Nem viccelek! +
B. Hallottál már az önzetlen segítségnyújtásról? /
C. Ne haragudj, nincs nálam készpénz! –

Nem kell tanulnom. Viszont azt hittem, hogy te nyakig leszel a könyveidben.
A. Épp keresek egy nyugodt helyet a tanuláshoz. /
B. Szeretnék, de nem találok egy nyugodt helyet! -
C. Bárhova megyek, már mindenütt tanul valaki... +

Nincs szükségem rá, hogy tudjam, hogy bejövök neked! Nem vagyok vak!
A. Mi?! Miről beszélsz? Te csak egy egyszerű srác vagy, akivel jól kijövök. /
B. Összetéveszted az álmaidat a valósággal! +
C Nagyon biztos vagy magadban... Van valami bizonyítékod? /

Nem vetted még észre, hogy nem ugyanazokért a dolgokért vagyok oda, mint ő?
A. De, de az olvasás, az más!  /
B. Oh? Én azt hittem, olyanok vagytok, mint a testvérek... -
C. Az alapján, amit tegnap hallottam, nem is vagytok olyan különbözőek! +

Nem. Inkább filmeket szeretek nézni.
A. Milyen filmeket szeretsz? +
B. Akkor azt hiszem, bennünk sincs túl sok közös... -

Semmi csajosat! Az akciófilmeket szeretem, néha pedig szívesen megnézek egy-egy horrort.
A. Wháá... A horrorfilmek nekem túl félelmetesek... -
B. Én is! Az akciófilmeknél nincs is jobb! +
C. Pont amiket utálok! -


Tényleg? Kitalálom! Csak nem egy szőke liba miatt érzed így magad?
A. Hogy találtad ki? /
B. De! Már megint meglopott! -
C. Jól karatézol? +

Nem tudom, miért haragszik rád annyira Amber.
A. Én se! Amióta megérkeztem, azóta ilyen velem. /
B. Tudtad, hogy azelőtt Ken volt a célpontja? +
C. Ha tudnám... -

Hagyd a tanulást, egész nap ezt csinálod, nem akarsz mással fgolalkozni?
A. De, igazad van... -
B. Nem, inkább tanulni szeretnék... +



Lisander
Olyan érzésem van, mintha valamit elfelejtettem volna... Nem tudom, mi lehet az.
A. A jegyzetfüzeted? +
B. Ez csak egy érzés. Ne foglalkozz vele! /
C. A változatosság kedvéért... -

Én is elfelejtettem. Ez volt az a „fontos dolog”, aminek eszembe kellett volna jutnia. Szerencsére Castiel emlékeztetett, mielőtt hazamentem.
A. Legalább nem én vagyok az egyetlen. /
B. Engem Nataniel emlékeztetett. /
C. Neked szólt? Nekem nem mondott semmit! / (több párbeszéd)

Tuti, hogy csak azért nem szólt, mert nem volt ideje, igazából kedvel téged.
A. Komolyan?  Ezt mondta neked? /
B. Ezt kétlem... +

Bármit is csinált, nem éri meg, hogy ennyire felidegesítsd magad...
A. De már megint meglopott! +
B. Viccelsz? Ez pont jó alkalom, hogy felmérgeljem magam! /
C. Tudom, de nem tudok mindig úgy tenni, mintha mi sem történt volna. -

Idegesnek tűnsz. Ha a dogák miatt aggódsz, nyugi! Egy ilyen okos lánynak, mint te, biztos sikerülni fognak.
A. Köszi... Nem aggódom, csak egy kicsit félek, hogy elrontom őket. +
B. Ez kedves! Te hogy tudsz ilyen nyugodt maradni? /
C. Tudom, hogy okos vagyok. Nem kell emlékeztetned! -

Furán mosolyogsz. Miben sántikálsz?
A. Mi? Én? Semmiben! -
B. Hahaha! Ennyire látszik? /
C. Inkább ne kérdezz semmit, akkor nem kell hazudnom. /

Tudod, tanuljunk az én módszerem szerint… Menjünk ki a szabadba.
A. …Ok  Illusztráció
B. Kérlek, maradj csendben…


7 megjegyzés:

  1. helo Natanielnél az 5 beszélgetésnél az első nem plusz hanem mínusz és nagyon levitte nekem :(((((

    VálaszTörlés
  2. a lis-es párbeszédeknél egy csomó plusszo levitte legalább 10-el!

    VálaszTörlés
  3. A Lisanderes párbeszédben ki van hagyva egy... elmaradt miatta a randi, mert a roszra nyomtam:(

    VálaszTörlés
  4. Van egy csomó új kérdés ami nincs itt és vannak olyan kérdések amiket már nem is tesznek fel a szereplők :(

    VálaszTörlés
  5. Nekem sikerült megszereznem az ajándékképet!!! :)))))))))

    VálaszTörlés
  6. Lisander párbeszéd

    Lisander: Elkezdek tanulni

    A.) Igen... Mint mindenki.
    B.)Jaj! Már én is el akartam kezdeni...
    c.) Még nem ismételtél? /

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm