Köszönöm, hogy velem voltatok ebben a néhány évben, és örülök, hogy segítségetekre volt az oldal.

Folytatásos oldalról még nem tudok, de ha ti tudtok, jelezzétek, hogy ide tudjam linkelni nektek:D
csabitasboljelesnektek@gmail.com

A 40. epizód után véget ér a gimi és kezdődik az egyetem: Élet a Campuson!

2017. április 16., vasárnap

2017 húsvét

Sziasztok!

Kicsit késve, de megérkezett a bejegyzés az eseményről. Remélem sokatoknak összegyűlt már az ajándék, de ahogy korábban is, kommentben most is kérhetitek, hogy a nevetek felkerüljön ide:

Timiiiiii
Tomoo
Rimike
OneGirl10
Marumi
Natsuky
Deliah
Vii99
Nasira94
Jodie1150
Harleyboo
Golinda
Talitha
melicicaa
Blair13
meli930327
MonieMendes1
johi7
Gloruna
adribadrika
Ayakechan






Tündérkeresztanya most is megajándékoz minket

A játéktér húsvétkor:


elrejtett nyuszi


Ajándékkép:

Meglepetés ajándékkép:

Öltözetek:


hamarosan...




U.i.: FRISS FEJEZETEK AZ ESEMÉNY LEZÁRÁSA UTÁN ÉRKEZNEK!

18 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szeretném ha felkerülne a nevem a Húsvéti event listájára, hogy megszerezhessem a ruhát.
    Előre is köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  2. Helló :) Felkerülhet az én nevem is a listára? Jodie1150, előre is köszönöm :3

    VálaszTörlés
  3. Szia, felkerülhetek a listára? Nevem: Harleyboo

    köszönöm,
    Johi

    VálaszTörlés
  4. Szió, fel tudnál engem is tenni a listára? :) A nevem Golinda

    VálaszTörlés
  5. Én is felszeretnék kerülni :) A nevem Talitha. Köszi előre is :*

    VálaszTörlés
  6. felkerülhetnék én is?:) melicicaa a nevem, köszii :))

    VálaszTörlés
  7. Heló, szeretném magam feliratni a listára :D (Blair13)

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. hali~
    itt az enyém is: meli930327
    köszöntem :3

    VálaszTörlés
  10. Hey, felkerülhet a nevem? :3 MonieMendes1

    VálaszTörlés
  11. szia felkerülhetek a listára? nevem johi7
    :3

    VálaszTörlés
  12. Szia! Szeretném,ha én is felkerülhetnék a listára. Nevem: Ayakechan
    Előre is Köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)Nem tudok neked csj-n üzenetet küldeni (adribadrika vagyok).

      Törlés
  13. Szia! Én is fel szeretnék kerülni a listára, ha még lehet a nevem: adribadrika

    VálaszTörlés
  14. Szia, nekem esetleg el tudna valaki küldeni a: táskát és a nyakláncot? nagyon szépen köszi!
    virag8880 a nevem a játékba.

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok! Vész helyzetben vagyok! el tudná nekem küldeni a táskát (a nevem Gloruna)? csak az kéne már és mindjárt vége az eventnek :(

    VálaszTörlés
  16. Szia én is szeretnék felkerülni ha lehet Bettye a nevem köszönöm :)

    VálaszTörlés

Kedves Olvasó!
Ha eljutottál idáig, akkor vagy teljesítettél egy epizódot vagy egy történet végére értél. Mind a két esetben arra kérlek, hogy hagyj nyomot magad után. A végigjátszásokkal kapcsolatban azért, hogy tudjam, segített-e, a történetekkel kapcsolatban pedig azért, hogy az írója tudja, mit alkotott!
Fontos a visszajelzés, csak néhány percet vesz igénybe!

Köszönöm